ben je het dan niet mee eens?(niet dat ik er zo'n fan van ben)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben je het dan niet mee eens?(niet dat ik er zoon fan van ben)
ik likte jequote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Steek jij nou je tong naar mij uit?
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waarquote:
What;s not to like.quote:
Je spreek alsof je ervaring hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waar![]()
Wie zegt dat ik het niet ondervonden heb.quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waar![]()
nouja wat is er niet leuk aan BD.quote:
Ik heb ruimte nodig en houw er niet zo van om klem te liggenquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja wat is er niet leuk aan BD.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Ik ben bang dat dit betekent dat het kusjekroel gehalte nog lekker hoog ligt?
Bellyquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Waar val ik nu weer in? Dit is helemaal niet zen hoor (kom net uit de yoga)
nope.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Jij kan ook in control zijn he. ;oquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig en houw er niet zo van om klem te liggen
doe dat dan maar eens, ik snap niet wat daar mis mee isquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen?
Ik ga niet alles vertellen natuurlijk, maar touwen ...quote:
hoe was je yoga?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Waar val ik nu weer in? Dit is helemaal niet zen hoor (kom net uit de yoga)
Niemand, maar jij zegt ook niet dat je het wel hebt ondervonden ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet ondervonden heb.
dan wordt he misschien wat leuker maar ik stoei toch lieverquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kan ook in control zijn he. ;o
je kunt ook optiefenquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |