abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_250779
Ik las net op die Iwan fansite ( http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Iwan ) dat Bart is weggestemd.
Er stond schijnbaar iemand bij de bus met een mobieltje die Bart zag vertrekken.

Wel een beetje vreemd is dat de site ook nog eens vermeld dat Bart 4 stemmen kreeg, Iwan 2 en Aziz 1. Hoe kunnen ze dat weten, als iedereen binnen zit te nomineren?

Maar ok..think of it what you want.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_250780
"Exit Bart [5/3/2000 | Hannus/Kees | nieuw! ]
Nieuws van het front!!!
Bart moet naar huis. Hannus is met de VCA ter plekke en heeft dit net doorgegeven....
Lang leve de mobiele telefoon!!!
Het ziet ernaaruit dat we nog een poossie van onze witte ridder kunnen genieten!!!
Aziz, Bart en Iwan zaten op de strafbank en Bart delft het onderspit met 4 stemmen (Iwan 2 en Aziz 1)Dus exit Bart!!!!!!!!!
SBS eat your heart out we hebben WEER de primeur!
Ondanks jullie misleidingen.
Don't get MAD get EVEN!!! VCA Rules"
pi_250781
W00ps...had ook kunnen quoten. Bedankt voor de moeite Moor.
'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_250782
Zojuist bevestigd door Flux in Streams:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000320.html
pi_250783
Ho ho ho ho..... Moor en anderen. Eventjes een beetje remmen,

Flux bevestigd iets wat hij zelf niet kan bevestigen. de streams doen het namelijk nog niet!

Blijft zich verbazen
pi_250784
quote:
op 03-05-2000 om 09:19 PM schreef Moor het volgende:
"Exit Bart [5/3/2000 | Hannus/Kees | nieuw! ]
Nieuws van het front!!!
Bart moet naar huis. Hannus is met de VCA ter plekke en heeft dit net doorgegeven....
Lang leve de mobiele telefoon!!!
Het ziet ernaaruit dat we nog een poossie van onze witte ridder kunnen genieten!!!
Aziz, Bart en Iwan zaten op de strafbank en Bart delft het onderspit met 4 stemmen (Iwan 2 en Aziz 1)Dus exit Bart!!!!!!!!!
SBS eat your heart out we hebben WEER de primeur!
Ondanks jullie misleidingen.
Don't get MAD get EVEN!!! VCA Rules"

Toe nou MOOR !!!!!!!!!
Niet te euforisch, jongen.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_250785
Zijn zijn woorden niet, het is een quote. Lijkt me toch duidelijk?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 5 maart 2000 @ 21:56:00 #8
257 liz
maximaal
pi_250786
Met gevaar voor al te veel kleffigheid wilde ik toch nog even kwijt dat het mij ook plezier doet jou hier weer te zien, Hunter!

[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 05 Maart 2000).]

zondag 5 maart 2000 @ 22:00:00 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_250787
Welcome back Hunter !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_250788
Ik ben jullie niet vergeten hoor!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_250789
bEN bENIEUWD OP WIE eSMEKWALDA GESTEMD HEEFT. zOU ZE ZO DAPPER GEWEEST zijn om tegen Bart te stemmen? denk het niet.zou ook wel moeilijk zijn want dan krijgt ze de hele bus over zich heen. (ja Esmeralda wees gerust ze gaan nog wel over je heen) Leuk dat Jop niet bij de laatste 3 zat. En belachelijk wat sbs nu weer flikt.
regel het dan anders!! b.v live uitzending op zondag en dan geen uitzending op zaterdag of zondaG. oF NOMINATIES VERHUIZEN
pi_250790
quote:
op 03-05-2000 om 09:34 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Ho ho ho ho..... Moor en anderen. Eventjes een beetje remmen,

Flux bevestigd iets wat hij zelf niet kan bevestigen. de streams doen het namelijk nog niet!

Inderdaad Kierewiet!, ik heb continu op allerlei manieren streams proberen te krijgen en het is me vanaf vanmorgen niet meer gelukt. Dus wat Flux zegt kan niet via de streams verkregen zijn. De site meldt alleen dat ze in Burgers' staan. Niets over Bart die vertrokken is.
De geruchten zijn er en het worden er steeds meer, maar ik geloof het pas als ik het gezien heb.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250791
Ten eerste: Flux is een zij!!!
Ten tweede, ik heb het wel bevestigd, de streams doen het nog niet nee, maar ter plekke is gezien dat Bart de bus uit ging, in burgers zoo, NIEUWS VOLGT.
Ik surf het hele www over op zoek naar nieuws, ben dan ook altijd op de hoogte van de laatste "feiten"!
Stuur al jou "feiten" naar leonie83@usa.net, dan helpt het mij weer om van suggesties betrouwbare informatie te maken!
CUL8R!!!

Flux

Alles flux?
pi_250792
quote:
op 03-05-2000 om 10:40 PM schreef Flux het volgende:
Ten tweede, ik heb het wel bevestigd, de streams doen het nog niet nee, maar ter plekke is gezien dat Bart de bus uit ging, in burgers zoo, NIEUWS VOLGT.

Flux

Oke, je bevestigt dus iets dat je niet via de stream heb kunnen bevestigen. Ik wil zelf wel geloven dat Bart de bus verlaten heeft, maar kan het niet bevestigen. Alles is gebasseerd op geruchten en via via info. Het nieuws wordt wel steeds betrouwbaarder, vandaar dat ik er ook van uit ga dat Bart finito is.
Een verzoek: wil je in de streamverslagen alleen dingen schrijven die in de streams gezien zijn? Dit voorkomt verwarring. Mijn dank is groot

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250793
Brok schijnt dus wel streams te ontvangen en bevestigt het nu ook....
pi_250794
[quote]op 03-05-2000 om 09:16 PM schreef CaptTripps het volgende:
Ik las net op die Iwan fansite ( http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Iwan ) dat Bart is weggestemd.
Er stond schijnbaar iemand bij de bus met een mobieltje die Bart zag vertrekken.

Bevsetig. Staat ook al in de nieuwsgroep nl.media.tv en cyber2 . debus
In beide groepen al rond 23.10

maandag 6 maart 2000 @ 00:44:00 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_250795
Hunter!!

En nog steeds met Buffy

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_250796
quote:
op 03-06-2000 om 12:35 AM schreef mr.kika het volgende:
[quote]op 03-05-2000 om 09:16 PM schreef CaptTripps het volgende:

Bevsetig. Staat ook al in de nieuwsgroep nl.media.tv en cyber2 . debus
In beide groepen al rond 23.10

Dat was dus twee uur later. De eer gaat toch echt naar Iwan's Fanclub. Zij waren de enigen die betrouwbaar nieuws konden leveren, ondanks alle manipulaties van SBS om het nieuws voor vanavond te bewaren. Ondertussen hebben de weinigen die wél streams kunnen ontvangen bevestigd dat Bart ontbreekt.

Pinball! Jouw plaatje toont daarentegen alleen maar een rood kruisje. Of is dat omdat je je schaamt voor die dingen die je achter de bar stond te doen? En dat in het bijzijn van onschuldige meisjes, foei!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 Maart 2000).]

maandag 6 maart 2000 @ 10:58:00 #19
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_250797
Ok dan!! Lijkt me nu wel duidelijk.

Bart is eruit.
Langleve Bart!

maandag 6 maart 2000 @ 11:03:00 #20
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_250798
Hawk kijkt met een scherpe blik de bus rond, maar ziet Bartje ook niet meer, Hawk zit tegen die lelijke seki (sorry Moor) aan te kijken.
Ik ben online
pi_250799
Er heeft zich gisteren inderdaad wat fagespeeld in de bus , ca een half uur NA de nominaties: Uit de streams is tot nog toe het volgende op te maken:

Bullent en Willeke hebben gestemd op Bart. Bullent had een reden daarvoor die hij gaf voor de uitzending. Een half uur na de nominaties, toen Bart net weg was heeft hij verteld dat hij ook gevoelens heeft voor esmeralda. dat schoot bij velen in het verkeerde keelgat. (in Ieder geval bij Aziz, Seki en nog enkelen). Het staat voor enkele bussers vast dat Bullent een spelletje loopt te spelen.

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 13:47:00 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_250800
Bart echt wel de bus uitgetrapt

Voor alle mensen die nou nog niet zeker weten of Bart de bus heeft verlaten. Raad ik gewoon aan het nieuws van vandaag op www.debusop6.nl te lezen. Hier kan je zien dat Tessa, Job, Esmeralda en Antonette aan het werk zijn, Seki, Bullent, Aziz en Willeke de bus aan het opruimen waren en dat Iwan vanavond achter de laptop zit om te chatten.

Het is ook allemaal zo simple

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2000 @ 03:44:00 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_250801
Ok, Bart is uit de Bus.
Maarre, wat doet-ie nou verder?
't Schijnt dat-ie niet meer stalkt, maar wat doet-ie dan WEL?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')