Dat wel!quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Toempf het volgende:
Die reportage over the Bloods is by the way wel baas.
Meen je dat serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef thingamajig het volgende:
In een van de volgende afleveringen gaat die brunettechick (die nu bij de Bloods is) 30 uur in een isoleercel. Ik mag haar wel. Ze heeft een lief gezichtje...
Daar zou ik best eens op willen spuiten...
PM telefoonnummer. NUquote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Want ik ken haar IRL en denk dat ze daar best voor open staat, dus als je het echt wilt kan ik misschien wel iets regelen.
Denk niet dat m'n vrouw dat goed zal vinden. Maar toch bedankt!quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Want ik ken haar IRL en denk dat ze daar best voor open staat, dus als je het echt wilt kan ik misschien wel iets regelen.
Picsquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet haten, anders topic verlaten.
TVP voor link?quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat wel!
Gangster: "Vraag hem niet naar z'n tattoo"
Veronica chickie: "Mag ik je tattoo eens zien?"
Haha,
Wat had ze gedaan dat ze 30 uur moest zitten of was het gewoon als test?quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef thingamajig het volgende:
In een van de volgende afleveringen gaat die brunettechick (die nu bij de Bloods is) 30 uur in een isoleercel. Ik mag haar wel. Ze heeft een lief gezichtje...
Daar zou ik best eens op willen spuiten...
Oh wacht, ik verwar jou even met iemand anders. Excusiquote:
Meer een soort van challenge / test: ga jij maar eens lekker 30 uur in een isoleercel zitten. Aflevering is nog niet geweest, las het vanochtend in de krant.quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat had ze gedaan dat ze 30 uur moest zitten of was het gewoon als test?
Met of zonder laptop?quote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Meer een soort van challenge / test: ga jij maar eens lekker 30 uur in een isoleercel zitten. Aflevering is nog niet geweest, las het vanochtend in de krant.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |