Nee, want anders mocht ik niet eens posten wegens te emotioneel. Mijn EQ is echt énorm. EQ/IQ, thin line.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Leandra het volgende:
Maar, maar, maar..... we kunnen users toch eerst een IQ-test laten doen voor ze hier mogen posten??![]()
Zeker in RLS, die zijn haske gevaarlijk voor mensen die de getoonde beelden niet van de werkelijkheid kunnen onderscheiden
Jeetjuh Nee! Ik ga even zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Noek, heb je mijn post gemist over je stoelen? Merk en zulks.![]()
Palingen!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is nooit een criterium geweest anders weet ik er nog wel een paar.
Oh ja, enig. Zo'n slachtveld die dan wordt aangericht om een scheiding over 2, ja wat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ruim 5 jaar een meubelwinkel gerund en als klanten na 9 tot 12 wachten op hun spullen het verkeerde geleverd kregen, waren ze pissed en terecht. Ben blij dat ik daar weg ben, je wordt af en toe gillend gek van leveranciers én klanten.Oh, jij was zo'n meissie. Namens mij en iedereen die je ooit heeft uitgescholden: Sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar nee, daar zijn ze niet van. Heb ik dan nog een beetje geluk?Go hard or go home
Ja heuj heeee!!! dát gaan we niet doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Leandra het volgende:
Maar, maar, maar..... we kunnen users toch eerst een IQ-test laten doen voor ze hier mogen posten??![]()
Zeker in RLS, die zijn haske gevaarlijk voor mensen die de getoonde beelden niet van de werkelijkheid kunnen onderscheiden
Is ook nu geen criterium, maar een conclusie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
Maar dat is nooit een criterium geweest anders weet ik er nog wel een paar.
Oh ja, enig. Zo'n slachtveld die dan wordt aangericht om een scheiding over 2, ja wat eigenlijk?
Ah joh, kom ik je daar toch gezelschap houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja heuj heeee!!! dát gaan we niet doenVoor je het weet mag ik alleen nog maar in het bedaarde moeder topic
Wegens te emotioneel en zulks...
-edit- Oh hahahahaha, wat Noek zegt. Nou ja!![]()
De twee braafsten van de klas zijn bang dat ze te emo zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, kom ik je daar toch gezelschap houden.
Tis hier helemaal dicht getrokken met zo hier een daar een dropquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef Disana het volgende:
Wat is er mis met het weer dan? Het is hier de hele dag al zonnig.
Ach sneu nou. Soms loont het zich dan toch hier in Groningen te wonen. Ik kijk te vaak met een scheef oog naar het weer in Limburg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
Lekker regenachtig en donker. Je zou het, doe eens gek, herfstweer kunnen noemen.
Ik zit lekker in het zonnetje, sorryquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier helemaal dicht getrokken met zo hier een daar een drop
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen jij bofkont...en omdat het zulks weer hier is heb ik net een winterjas gekochtquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit lekker in het zonnetje, sorry
Jij bent dus geslaagdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen jij bofkont...en omdat het zulks weer hier is heb ik net een winterjas gekocht...en 2 zwarte broeken...en een zwart rokje....en 2 zwarte topjes met zilver accenten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |