Er zijn mensen die zich daar druk om maken JA!quote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
care
Dankjewel, held!quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zich daar druk om maken JA!
Een beetje respect voor de TS aub. Daar is waar het hier aan schort op fok. normen en waarden
En de wijn ook!quote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef Choad het volgende:
Dat was wel anders toen Frits Barend nog de RTL tafel zat, waren de nootjes zo op.
Ja, wij mogen ook kijken. Je hoeft niet alleen te kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef onearmedman het volgende:
Mogen mensen met een IQ boven de 80 dit programma ook kijken?
Het is een geniaal programma vind ik, IQ boven de 130quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef onearmedman het volgende:
Mogen mensen met een IQ boven de 80 dit programma ook kijken?
Bij een eetprogramma praten ze toch ook?quote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
Ze zitten in een TALKshow, dan ga je toch niet eten tijdens de uitzending
Alleen jammer van de Jupiler Leauge kankerzooi. IK HOEF DAT NIET TE ZIENquote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef Choad het volgende:
[..]
Het is een geniaal programma vind ik, IQ boven de 130
Weinig niveau verschil met Eredivisie hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef Zapato het volgende:
[..]
Alleen jammer van de Jupiler Leauge kankerzooi. IK HOEF DAT NIET TE ZIEN
quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Weinig niveau verschil met Eredivisie hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |