Wees een toeterturk en gebruik je toeter om het aan te gevenquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Rensjebree het volgende:
Klacht : fietsers die niet kijken !
Als ze gewoon kijken, is dat nergens voor nodigquote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wees een toeterturk en gebruik je toeter om het aan te geven
Misschien zijn ze wel nachtblind of gewoon blind of druk in gesprek, toeter gewoon eens, word je waarschijnlijk verrot gescholden ookquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Als ze gewoon kijken, is dat nergens voor nodigik schreeuw liever naar ze !
Niet te vergeten, je raampje naar beneden zwengelen, armpje eruit en de zonnebril op onder het genot van 97.0 Hitz.quote:
Dat zijn waardeloze excessen...quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel nachtblind of gewoon blind of druk in gesprek, toeter gewoon eens, word je waarschijnlijk verrot gescholden ook
Raised fist doet het beterquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef memrtn het volgende:
[..]
Niet te vergeten, je raampje naar beneden zwengelen, armpje eruit en de zonnebril op onder het genot van 97.0 Hitz.
Ik fiets gewoon met mijn tantoe spange mobiel met zo'n LED-ding als koplamp.quote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef deepart het volgende:
Fietsers kennen vrijwel nooit de verkeersregels.
Vaak hebben ze niet eens in de gaten hoe moeilijk het is voor een automobilist om in het donker een fietser zonder licht te spotten die ineens de weg komt oprijden
soms
vaak
vrijwel
shitpittyfietsers
Als je moest remmen om er voor te zorgen dat zij moesten remmen dan waren ze als je niet geremd had dus gewoon achter jouw auto langs gereden. Wat is het probleem danquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Rensjebree het volgende:
Expres ben ik dus op de vol in de rem gaan staan waardoor ik op het fietspad kwam stil te staan. Waarom hun ook eens moesten remmen.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon met mijn tantoe spange mobiel met zo'n LED-ding als koplamp.
Mijn troll alarm ging afquote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik rijd ook overal door zonder te kijken, automobilisten zijn toch altijd fout.
Dit dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |