Het zijn gewoon de 95% rotte appels die het verpesten voor de rest.quote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef 3keernix het volgende:
Maar zo zijn ze niet allemaal!.....echt!
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de 95% rotte appels die het verpesten voor de rest.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de 95% rotte appels die het verpesten voor de rest.
Is-lam!quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat heeft een Marokkaan achterop zijn rolstoel staan?
Die zitten toch allemaal in Frankrijk?quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Metalfrost het volgende:
En je hoort nooit wat over Algerijnen.
Ja, precies.quote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het juist altijd zo discriminerend wanneer invaliden ontzien worden door straatrovers "omdat ze zo zielug zijn". Net alsof niet-invaliden niet hard voor hun geld moeten werken!
Deze jongens denken tenminste niet zwart-wit. Daar kunnen heel wat Nederlanderd nog wat van leren.
Bah die lust ik nietquote:
Ergens heb je een punt, bedoel het wordt een keer tijd dat ook de invaliden eens een keer bestolen wordenquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het juist altijd zo discriminerend wanneer invaliden ontzien worden door straatrovers "omdat ze zo zielug zijn". Net alsof niet-invaliden niet hard voor hun geld moeten werken!
Deze jongens denken tenminste niet zwart-wit. Daar kunnen heel wat Nederlanderd nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |