Dat is het zeker, als je niet zo veel met sport hebtquote:
quote:
Waar is "ons"?quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Ynske het volgende:
[..]je mag 7 november wel bij een wedstrijd van ons komen fotograferen hoor
Kampongquote:
Niet ver, zal eens even kijken of ik kanquote:
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Chemiu het volgende:
Oh leuk onderwerp! Volgende sportwedstrijd in mijn planning ... 19 dec. Eens kijken of ik in de tussentijd nog wat kan bedenken. Vind het wel een leuke uitdaging
.
Het woord roept bij mij achterbuurten in Jakarta op, waar de mensen zo arm zijn dat ze allemaal zichzelf en hun kleren in dezelfde rivier wassen waar ze ook hun behoefte in doen. Hopelijk spelen jullie beterquote:
Ik had toch eerder een paar schaatsfoto's erbij verwacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn archiefwerk is ernstig bewogen pre-spiegelreflexwerk op iso ruisquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook pas in december iets in de planning. Maar archiefwerk ligt er genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |