Om dit geweldige forum niet onnodig te belasten, zal ik meteen maar mijn drie ergenissen van vandaag hier in één topic zetten.
Vandaag voor mijn werk een auto moeten ophalen en dus van A naar B transporteren. Staat die klant verdomme heul ergens anders... Niet bij A, maar bij A-a.
enkelKlacht 1: Mensen die niet op de juiste plaats aanwezig zijn als je een afspraak hebt.
Heb je je auto afgeleverd op plek B, ga je naar plek C om daar een auto op te halen die naar D moet. Op weg van C naar D rijden mensen ineens 100 op de linker rijbaan waar je 120 mag en zo onnodig een opstopping creeëren. Geen obstakels niks.. Dus rij gewoon door voortaan! En dan is die stomme derde 'spitsstrook' ook niet open. Waarvoor hebben we die dan?
Klacht 2: Mensen die moeilijk langzaam rijden zonder goede reden en daarbij ook nog een dichte spitstrook.
kwadraatKom je eindelijk thuis, na vertragingen met het ov en al (niet eens meer een klacht maar een gewenning), zie je dat je voor de derde keer een hyve-vrienden-uitnodiging hebt gehad, terwijl je hem al 2x eerder hebt geweigerd.
Klacht 3: mensen die hyves gebruiken om zo veel mogelijk vrienden te krijgen en daar hopeloos van worden.
trippleFijne avond nog!
[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 02-11-2009 21:09:30 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.