TS verdient 100 eurootjes in de maandquote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef journeyoflife het volgende:
Men leuk heurrr,, einde van de maand je salaris krijgen en nu vervolgens moeten inleveren aan ib groep
Het is toch allemaal nieee eeerlijk..
![]()
Bedankt voor je geld!quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef journeyoflife het volgende:
Men leuk heurrr,, einde van de maand je salaris krijgen en nu vervolgens moeten inleveren aan ib groep
![]()
dankjequote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Dan verdien jij wel erg weinig ts
Wat voor studieschuld had je wel neit? 30/40 of misschien zelfs 50k?quote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef journeyoflife het volgende:
![]()
1) dan zal je wel zodanig veel hebben gekregen dat het opgevallen moet zijnquote:Op maandag 2 november 2009 20:08 schreef journeyoflife het volgende:
nee nee ts studeert nog en is niet gestopt met opleiding. dat nie horr.. ts baalt alleen van afgeschreven bedragen van ib groep
Dat heb ik altijd als ik zie wat er naar de belasting gaatquote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef journeyoflife het volgende:
![]()
ja precies idd het zelfde verhaalquote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik zie wat er naar de belasting gaat
Gewoon, het bedrag dat je schuldig bent gedeeld door een aantal jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 20:05 schreef wazoomie het volgende:
Hoe veel moet je eigenlijk per maand terugbetalen wanneer je je studie niet afmaakt?
Gedeeld door 15 jaar om precies te zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon, het bedrag dat je schuldig bent gedeeld door een aantal jaar.
Het zijn niet de bomenknuffelaars die belasting willen verlagen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
Zucht, weer zo'n boomknuffelaar die denk dat de regering steelt. Maar zichzelf niet eventjes afvraagt waar alle openbare voorzieningen van betaald worden.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Het zijn niet de bomenknuffelaars die belasting willen verlagen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |