hij valt niet meer op.. ik vind hem irritanterquote:Op maandag 2 november 2009 19:17 schreef ach het volgende:
Het geluid van de ambulance valt je dus weer op? Missie geslaagd zou ik zeggen
Hulpdiensten rijden met nieuwe sirenequote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef LoggedIn het volgende:
Zijn ze vernieuwd?Ik vind ze nogsteeds kut..
Die avatarquote:
Je schijnt het beter te kunnen plaatsen, dus waar het vandaan komt. Ik vind het ook niks eigenlijkquote:
Ja, allemaal dezelfde volgens mijquote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef celineetjuh het volgende:
Waarom krijgen Politie, Brandweer en Ambulance dezelfde? is dat handig? en hoezo?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
Maar gaan ze dit binnen de gehele EU doen?
Ik vond het juist handiger om ze te kunnen onderscheiden..quote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, allemaal dezelfde volgens mijEn waarom niet, die sirene schijnt beter te werken, dus dan lijkt me dat handiger ja
Wat een genant geluidquote:Op maandag 2 november 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Hulpdiensten rijden met nieuwe sirene![]()
En dat is dan zoiets: http://www.waldnet.nl/wn/persberichten/1234868809.wav
Lees je nou eens in, kansarm sujetquote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef skattebaut het volgende:
De hoeveelste keer in x jaar is het nu al wel niet dat sirenes anders, harder, nog harder, en nu weer een ander geluid en plots allemaal het zelfde moeten klinken?????
Schijnbaar kan het geld niet op in NL?
Al die afgedankte oude (lees dus nieuwe) sirenes gaan de schroothoop op?
Zal ook wel een commissie van zwaar overbetaalde ex politici voor in het leven geroepen zijn om elk jaar met nieuwe eisen op de proppen te komen.
Wat kost het nu weer om heel NL met deze nieuwe speeltjes uit te rusten?
Klacht over laat 's avonds en 's nachts rijden met sirenes terwijl er geen ander verkeer is zuigt enorm. Daar word je gewoon wakker van.
Dat je de verschillende hulpverleners niet meer kunt onderscheiden is ook zeer vervelend.
Verder is het elk jaar wisselen vette bullshit.
Belastinggeld kan echt niet op he? zolang je er zelf niet voor hoeft te werken is het natuurlijk allemaal prima! (NL is kutland op dit soort vlakken)
En daar is ie weer he...quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je nou eens in, kansarm sujet
Ja, behoorlijk wat.quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is ie weer he...
Gaat toch over sirenes of niet?
Of heb ik wat gemist?
Ja, dan ga weg lelijke stalker!quote:
Omdat jij dingen mist en onzin verteld moet ik weg gaan?quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja, dan ga weg lelijke stalker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |