Geen idee man! De wereld is gek geworden! STAPELGEK zeg ik je!quote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Ik had geeneens een OP! Denk dat er grotere krachten in het spel zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel flauw, ik had een hele mooie OP voorbereid.
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.quote:
Nope, nu zul jij met het feit moeten leren leven dat je in een DGK-topic hebt gepost. Ga DAT maar eens aan je vrienden uitleggen!quote:
Ze zal het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.
Haha, Meddo post in een DGK topique!quote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..quote:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepostquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepost![]()
Toch Pietje?
Zo'n beest had interessanter geweest inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..
Oh!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |