Geen idee man! De wereld is gek geworden! STAPELGEK zeg ik je!quote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
Claire, Huub![]()
![]()
![]()
WAT IS DIT VOOR EEN ONZIN???????![]()
Ik had geeneens een OP! Denk dat er grotere krachten in het spel zijn!quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel flauw, ik had een hele mooie OP voorbereid.
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.quote:
Nope, nu zul jij met het feit moeten leren leven dat je in een DGK-topic hebt gepost. Ga DAT maar eens aan je vrienden uitleggen!quote:
Ze zal het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk, zou Huub Claire echt geslagen hebben.
Haha, Meddo post in een DGK topique!quote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..quote:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepostquote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Meddo het volgende:
Mijn berichtjes mag je trouwens verwijderen... ik ben niet zo van de real life soaps & streams
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepost![]()
Toch Pietje?
Zo'n beest had interessanter geweest inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het Huub z'n hond was zal het wel een kruising tussen een Tervuerense Kruizenruiker en een Mechelse Spleetsnuffelaar geweest zijn..
Oh!!!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nieuw bloed doet 't altijd goed, jij mag 'm knuffelen Lays.
Ik vind ook dat we hem moeten stalken naar zijn natuurlijke habitat groepen en daar bekend maken waar en wat hij post!quote:Op maandag 2 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neen!!!!!! ze gaan nu worden vertienvoudigd en eenieder krigt een PM dat jij......jij!!!! in RLS hebt gepost![]()
Toch Pietje?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind ook dat we hem moeten stalken naar zijn natuurlijke habitat groepen en daar bekend maken waar en wat hij post!
http://forum.fok.nl/user/history/178526
\quote:Op maandag 2 november 2009 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor dat we hem ere-poster maken en hem een [DGK prinsje] tag geven.
Remlof, Yvonne? Make it happen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
\
En een nieuwe Ava: I'm a real life soppie and proud of it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |