dat ja, dus ga even achter die gast aan zodat je sterker staatquote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef Drinky het volgende:
Politie was erbij ---> getuige met ambsteed --> grote kans dat jij in het gelijk gesteld ---> fietser dokken
Where the fuck zie jij stad staan, is lezen té moeilijk?quote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef gers het volgende:
mensen die niet uitkijken![]()
hoe kun je een fietser in de stad over het hoofd zien om de 5 meter staan lantaarns
Die als het donker is geen licht aanzetten, ja!quote:
ook was het in schubbekuttenveen overal in nederland staan om de 5 meter lantaarnsquote:Op maandag 2 november 2009 18:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Where the fuck zie jij stad staan, is lezen té moeilijk?
Dit dus. Zeer terechte klacht. Zowel last van met de scooter, als met de auto! Fietsers zonder licht: Jullie worden NIET gezien!quote:Op maandag 2 november 2009 18:01 schreef Bomil het volgende:
fietsers zonder lichten moeten dood >: I
medelijden met TS
quote:Op maandag 2 november 2009 18:05 schreef gers het volgende:
[..]
ook was het in schubbekuttenveen overal in nederland staan om de 5 meter lantaarns
ik wordt echt zo misselijk van die lui die niet uitkijken
Alleen is afslaan wel een beweging waar rechtdoorgaand verkeer voorrang heeft, net als baan wisselen op de snelweg...quote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef Drinky het volgende:
Politie was erbij ---> getuige met ambsteed --> grote kans dat jij in het gelijk gesteld ---> fietser dokken
Moraalridderquote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
scooter![]()
Hoe de fuck kan je dan nog een fietser aanrijden, dan ben je wel een bosmongool ook
Serieus, je rijd 30 op je scooter met groot licht en nog zie je een fietser niet? Op je scooter?quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moraalridder
Tot je zelf aangereden word of iemand anders aanrijdt.
Inderdaad. Kan iedereen zitten janken er staan overal lantaarnpalenquote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dit dus. Zeer terechte klacht. Zowel last van met de scooter, als met de auto! Fietsers zonder licht: Jullie worden NIET gezien!
Nee.quote:Op maandag 2 november 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je rijd 30 op je scooter met groot licht en nog zie je een fietser niet?
Ik let goed genoeg op. Geloof mij maar.quote:Op maandag 2 november 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, je rijd 30 op je scooter met groot licht en nog zie je een fietser niet? Op je scooter?
Als je nou in de auto zat ofzo, okay.. Maar je scooter. Je hebt zelfde vorm, richting, blikveld
als een fietser met zijn fiets en trapper zulke schade kan veroorzaken fietste ie dan op een hummer ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik let goed genoeg op. Geloof mij maar.
Het was 1 grote chaos daar op het punt waar ik stond. Overal stonden autos en fietsers. En dan knalt iemand tegen je op en schaaft met z'n fiets en trappers tegen mijn scoot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |