Hij weet wel van aanpakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bassis is een baas. Ik zei 't toch.
Amazing!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een slimme volgorde! Eerst alles op orde hebben en dan uitzenden.
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Dementor het volgende:
Nu nog even wachten op een nieuwe RLS uit één van de oude vertrouwde stallen en we zijn weer voorzien.
Die moet je altijd direct beantwoorden!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had gisteren twee gemiste oproepjes van Bram ... Zou het dan toch?
Ik hoorde mijn telefoon niet en later was ik te druk om te bellen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:01 schreef Dementor het volgende:
Die moet je altijd direct beantwoorden!
Dan kom je met je face op de streamquote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
Waarom moet ik connecten met facebook om de streams te kijken
-Edit-...nu niet meer![]()
Nee, dat heb ik niet. Wel gaan mijn huilspieren trekken als ik lees dat carnaval ook aan bod gaat komen als de c weer in het jaar is.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat vrijwel alles van Studio Vlemmix op je lachspieren werkt?
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat vrijwel alles van Studio Vlemmix op je lachspieren werkt?
[ afbeelding ]
En dan Mera die op de chat zegt dat Johan zijn team zo klein mogelijk wil houden.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido die in zijn eentje dat hele ding 'opknapt'.
Serieus?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
En dan Mera die op de chat zegt dat Johan zijn team zo klein mogelijk wil houden.
Ja! Wat een onzinverhaal was dat zeg. Maar natuurkundeles kun je aanvragen bij Mera.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Voorlopig zie ik die krulebol alleen maar kabels weghalen uit het plafond. Nou ja, dat zal wel met de communicerende vaten te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |