quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Linnie20v het volgende:
Komen ze!
OPI Tattoo Ta-boo! 3,75ml mini dus
Witch Arm?, Glow-ink in the Dark, Tattoo You Want Candy?, I Love Mummy
[ afbeelding ]
Essie, Cuddle with color! mini setje
MIdnight Cami, Mink Muffs, Angora Cardi, Pink Parka
[ afbeelding ]
Essie Matte About You, Essie Mint Candy Apple, Orly Cashmere Blue, China Glaze Preppy Pink
[ afbeelding ]
OPI You dont know Jacques, OPI Russian navy matte
[ afbeelding ]
![]()
Het paste echt nét in het pakketje
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:27 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh ja het lukt me niet me niet meer elke post te lezen, probeer tegenwoordig maar een beetje bij te lezen in de trein op de iPhone![]()
quote:Maar idd, gek einde zo! Vond het altijd wel knap hoe vaak zij update!Is ook bijna niet te doen..
quote:Gelukkig is er altijd nog Scrangie, en die Franse chick met die belachelijk mooie nagels ()
Ze zit ook op youtube...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
nail-art.over-blog.fr/
Echt zo mooi..
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:32 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
En terecht!! Die nagels zijn te asociaal voor woorden!
![]()
Vaak is het als natuurlijke nagels gaan groeien, ze groeien in bochten, hobbels, krom, scheef.quote:
Niiehiiiieeet ! Ik zal je het wel laten zien op de meet als die ooit komt!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, zeg jij even lekker niks, jij kan er zo naast gaan zitten hoor met je mooie nagels..![]()
JA JA JA en nog eens JA!
Whehehe, en jij denkt dat ik niet weet hoe jouw nagels zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:39 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Niiehiiiieeet ! Ik zal je het wel laten zien op de meet als die ooit komt!
Geen Konadquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:18 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke creaties weer allemaal
Ik heb nog steeds dezelfde erop zitten, heb een drukke week...
Verder kwam ik dit tegen op youtube, ben zo jaloers op haar spulletjes![]()
Even offtopic: moet dadelijk naar de kapper, is echt een paar jaar geleden omdat mijn moeder het meestal zelf doet.. Pff hoe zenuwachtig kun je zijn![]()
Je vond hem zo mooi en ik wil straks toch The Wizard of Ooh-Ahz kopen als die uit komt en daar zit hij ook bij dus dan heb ik hem dubbel. Dorothy Who.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben lekker 1 nagellakje rijker...![]()
Ruby pumps heb ik van MiMu gehad...![]()
Lief hè?
Hartstikke leuk!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb eens een keer niet gestempeld, maar wel een blommetjes gestickerd
[ afbeelding ]
Hoeveel zitten er in die serie?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je vond hem zo mooi en ik wil straks toch The Wizard of Ooh-Ahz kopen als die uit komt en daar zit hij ook bij dus dan heb ik hem dubbel. Dorothy Who.![]()
Net zoiets als Ruby Pumps of Emerald Sparkle maar dan blauw.![]()
leuk lakje, maar die nagels vind ik echt te lang *ril*quote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je vond hem zo mooi en ik wil straks toch The Wizard of Ooh-Ahz kopen als die uit komt en daar zit hij ook bij dus dan heb ik hem dubbel. Dorothy Who.![]()
Net zoiets als Ruby Pumps of Emerald Sparkle maar dan blauw.![]()
[ afbeelding ]
Mooie creaties komen er weer voorbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |