Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepastquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een heel valide punt.
Mij lukte het niet, maar ik ben digitaal gehandicapt.
Nou ja voor sommige fervente chatters zal dat ook wel zo voelenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Naar een betere plek? Dat zeggen ze tegen kleine kinderen als oma overleden is
Drempels weg uit Studio Vlemmix!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan stel ik voor dat we gaan klagen dat deze site niet voor gehandicapten is aangepast
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat las ik, dat dat is toegezegd. Dus dan is die chat ook weg.
Ja, en mij lijk je niet zo stevig hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan je gewoon met een niet bestaand mailadres opgeven.
Ik zit nu gezellig met BQ en Disana te communiceren over diëten.
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan zou er namelijk minstens één tussen zitten met een spelfout
Wie noemt mij daar zo?quote:
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.quote:
"dosje" ofzo, heet dat ding.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zal volgende keer "hoi" zeggen.
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Een Nowliver, mijn geheugen heeft de naam gewist.
Zit wat in, maar ik heb haar twee keer op haar houding aangesproken en vond het achteraf gezien veel te makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik onthoud juist de namen van mijn toekomstige slachtoffers
Ah die, dosja dus. Een Slaaaajjjjjj adept.quote:
Rechts naast menu.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Niet dat ik veel geluid verwacht of lekkere muziek, maar hoe krijg ik het geluid aan ,
hier staat de boxen aan, maar las gisteren dat je bij ustream iets moet instellen.
Waar zit het geluid?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |