Koop je toch een chocolade I.quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef Iblis het volgende:
Ah, lijkt me wel een praktische letter om stukjes af te breken. In tegenstelling tot Latijnse letters als de B of P of R waar van die nare rondjes inzitten die nooit fijn breken.
Je liep als mekkaroni fan al achter , maar nu wordt de achterstand wel erg groot. Dit was bij ons in het westen al jaren bekendquote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Meki het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2810030006%29.aspx
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_pvv_kamervrag.html
Wat vinden jullie ervan !
Moet Hema gesloten worden nu ?
Jij kan nu zeker niet meer slapen...quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Je liep als mekkaroni fan al achter , maar nu wordt de achterstand wel erg groot. Dit was bij ons in het westen al jaren bekend
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat die minder chocola bevat hè.quote:
quote:In 1087 werden zijn relieken door Italiaanse kooplieden van Myra naar Bari overgebracht, om ze te beschermen tegen de oprukkende Islam.
ja hoor . er zit namelijk geen gebruiks aanwijzing bij ,quote:
Hij is even bezig om zijn familie te vertellen dat hij met de islamesering op Fok meer heeft bereikt dan de islamesering in Nederland.quote:Op maandag 2 november 2009 14:48 schreef telavivnick het volgende:
meki ik heb al hebreeuwse chocoladeletters gezien
quote:Op maandag 2 november 2009 14:51 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Hij is even bezig om zijn familie te vertellen dat hij met de islamesering op Fok meer heeft bereikt dan de islamesering in Nederland.
Die kamervragen komen heus welquote:Op maandag 2 november 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
De PVV stelt kamervragen? Mijn god.
Is het trouwens niet een idee om net als "wat kost een allochtoon" een soort onderzoek te doen naar "wat kost een kansloze kamervraag van de PVV" ?
[edit] OhIk moet beter lezen.
Jou haat zit echt diep he.quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
Protest tegen de weigering om in Londen een halalhema te vestigen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |