abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74315246

Ik ben op zoek naar iemand uit Zweden of iemand die al lang in Zweden woont/er vaak komt om een kort interview mee te houden over bijv. gewoontes in Zweden. Dit mag evt. gewoon via bijvoorbeeld MSN en hoeft niet lang te duren .

Iemand die me zou willen helpen?

Alvast bedankt
  maandag 2 november 2009 @ 14:28:49 #2
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_74315593
Omdat niemand reageert heb ik wel een noorse in de aanbieding Misschien dat je er iets aan hebt...
Op weg naar sint juttemes.
pi_74315779
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Omdat niemand reageert heb ik wel een noorse in de aanbieding Misschien dat je er iets aan hebt...
Niet echt denk ik. Ik heb een opdracht voor school 'Adopteer een land' waarbij ik vanuit een bepaald model dat land met Nederland moet vergelijken. Daar hoort o.a. een kort interview over gewoontes bij bijv. excuuspatronen enz. Dingen die ik bijvoorbeeld wil weten zijn hoe je je excuses hoort aan te bieden (geef je toe, ontken je etc) en hoe bijv. leraren worden aangesproken, dat soort dingen. Het zou best kunnen dat dat soort dingen in de Scandinavische landen gelijk zijn hoor maar dat kan jij dan beter bepalen dan ik? Wel lief aangeboden in ieder geval
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 16:29:37 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_74319546
Je hebt meer kans in het Zweden-topic van het expat-forum: Centraal Zweden topic. Nummer 3

Veel succes met je opdracht.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')