Best een beschamend onderwerp, maar maak er toch maar geen kloontje voor aan

Zaterdag vorige week bleef mijn vriendin bij mij slapen, we hadden seks.
Tijdens het missionaris standje penetreerde ik haar zo diep als ik kon.
Toen ik hem er zo diep in stuwde voelde ik iets kraken, dit deed toen nog niet echt pijn dus ging ik door.
Een tijdje later besloot ik om haar voor haar orgasme te beffen, toen ik dit deed voelde ik iets plakkerig en was bang dat ze opeens ongesteld was geworden.
Ik vroeg aan haar of dat kon, maar dit kon niet het geval zijn.
Ik deed dus het licht aan en zag dat m'n halve bed onder het bloed zat

Op dat moment begon het te branden aan mijn eikel.
Ik deed het licht aan en trok mijn voorhuid naar achter, ik zag dat er tussen het plasgaatje en het toompje aan klein sneetje zat

We hebben dus maar alles schoongemaakt en zijn gaan slapen.
De volgende dag deed het ook een beetje pijn tijdens het plassen, maar dat ging na een aantal dagen weer weg.
Die zondag ochtend nadat het gebeurd was hebben we het nog een keer geprobeerd, maar deed het dus weer pijn en begon het te bloeden.
De afgelopen week heb ik haar doordeweeks niet gezien en heb ik 1x gemasturbeerd, dit deed geen pijn.
Gisteravond heb ik haar nog even gezien en hebben we het weer gedaan, toen ik hem er in steek kreeg ik weer een stoot van pijn en begon het te bloeden

Kan iemand mij vertellen of iemand dit wel eens meegemaakt heeft en wat ik er het beste aan kan doen ?
Deze week zie ik haar de hele week niet door haar toetsweek, ik heb maar ook voorgenomen de hele week niet te masturberen.
Moet ik naar de dokter voor dit probleem, of kan ik het gewoon na deze week zonder seks en masturbatie nog een keer proberen ?