Kan altijd zo boos worden over de manier waarop ze toffe Amerikaanse series verneuken in Nederlandquote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Chanty87 het volgende:
En toen zag ik ineens weer S2 op Net5 gisteravond
Ik denk meer het rare uitzendschema. Zo kan niemand het volgen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Chanty, wat hebben ze gedaan op NET 5 dan? Slechte vertaling ofzo?
Dit dus. Op zondagavond, 23:20 wordt het uitgezonden (volgens mij kijkt echt niemand het dan) en beginnen ze ineens weer met seizoen 2 na een jaar ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk meer het rare uitzendschema. Zo kan niemand het volgen.
Ik ook niet totdat ik ergens las dat het op Net5 werd uitgezonden vorig jaar ofzo. Daarom had ik al zoiets van, fuck it, ik dl die zooi wel want als ik op Net5 moet wachten dan zijn we 5 jaar verderquote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah okay. Ik wist niet eens dat het op een NL zender werd uitgezonden
Ik ben het gaan kijken op aanraden van een vriendin van me. Het leek me in het begin een beetje stom (twee jongens op spokenjacht) maar I was wrongquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook niet totdat ik ergens las dat het op Net5 werd uitgezonden vorig jaar ofzo. Daarom had ik al zoiets van, fuck it, ik dl die zooi wel want als ik op Net5 moet wachten dan zijn we 5 jaar verder
Das hier op de Vlaamse TV precies hetzelfde. Ze hebben ooit seizoen 1 uitgezonden (op een belachelijk laat uur) en daarna gestopt. Een jaar later dan nog eens volledig seizoen 1 en erna weer gestopt. En vorig jaar begonnen ze met seizoen 2 maar na 6 of 7 afleveringen zonden ze het opeens niet meer uit, zonder uitlegquote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Trafasi het volgende:
Tvp-tje
Toch nog even het lekkertje van de laatste ep![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hal ozsan
Het was eerst ook op Veronica toch?quote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee op net 5, vorige zomer begonnenquote:
Welquote:Op maandag 2 november 2009 13:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee op net 5, vorige zomer begonnen
Nou, op zich past het wel bij andere programma's die ze hebben, zoals medium. Als ze nu dat ghost whisperer eens in de kast gooien en daarvoor supernatural consequent uitzenden... Half 10 ofzo, dat is ook een beetje een normalere tijd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jmac het volgende:
[..]
WelMaar dat was al 3 jaar geleden
![]()
Net5 is trouwens echt een slechte zender om 't op te zetten. Doe 't dan nog liever na reportage op SBS6.
oh ja dat weet ik niet, dacht dat het nieuw was vorig jaar hier op tvquote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jmac het volgende:
[..]
WelMaar dat was al 3 jaar geleden
![]()
Net5 is trouwens echt een slechte zender om 't op te zetten. Doe 't dan nog liever na reportage op SBS6.
Die vrouw/vriendin van Patrickquote:
Patrick klapte drie keer en toen Sam en Dean naar buiten liepen, liep Sam wat ongemakkelijkquote:En ik snapte 'he gave you the clap?' niet![]()
quote:Volgende keer minder zeveren, meer kijken
En minder alcohol.
Weinig kans, Ghost Whisperer haalt (zelfs in Amerika) betere kijkcijfersquote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, op zich past het wel bij andere programma's die ze hebben, zoals medium. Als ze nu dat ghost whisperer eens in de kast gooien en daarvoor supernatural consequent uitzenden... Half 10 ofzo, dat is ook een beetje een normalere tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |