abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74539806
leuke aflevering Op die tandem erg grappig.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74656970
Aardige aflevering,denk dat de volgende wel weer over de Apocalyps zal gaan.
Na de hint van de te lijpe fan hehe
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:15:17 #53
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74658623
Hele gave aflevering weer.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_74669137
Toffe ep, weer een paar keer hard gelachen. Tof aan deze serie, dat ze er geen enkel probleem mee hebben om zichzelf in de zeik te nemen.

Volgende week zal wel een main-arc ep worden aan de titel te zien, "Abandon All Hope". Zin in
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:44:41 #55
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_74673681
ligt het aan mijn audio, of was de audio bij jullie ook zo... uh... echo-achtig? (720p versie)

Edit:Lag dus aan de ep zelf, gewone versie is prima.

Leuke ep, niet zoveel over het "grote verhaal" (jammer), maar wel grappig, niet zo grappig als de vorige (wederom jammer) maar toch.
Volgende week beter hopen we

[ Bericht 64% gewijzigd door Trafasi op 13-11-2009 19:52:20 ]
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_74676819
Bij mij was de 720p versie goed!
pi_74692802
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, weer een paar keer hard gelachen. Tof aan deze serie, dat ze er geen enkel probleem mee hebben om zichzelf in de zeik te nemen.
Zichzelf en hun fans

Ik vond de "in character" gesprekken tussen die Dean & Sam wannabes hilarisch
SPOILER: Promo voor en clip uit 5x10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_74705256
Vermakelijke filler
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74710174
http://www.tv.com/best-of(...)container;newtabs#p7

SPN verliest tegen Heroes Als er één serie ontzettend bagger is dit jaar dan is het Heroes wel
  zondag 15 november 2009 @ 00:53:48 #60
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_74711253
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.tv.com/best-of(...)container;newtabs#p7

SPN verliest tegen Heroes Als er één serie ontzettend bagger is dit jaar dan is het Heroes wel
Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.
A journey to the end
pi_74715153
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.
Die poll is inderdaad keihard gemanipuleerd ook. Elke seconde komen er zo'n 50 votes voor Heroes bij Lekker eerlijk systeem.
pi_74716366
Heroes

De faalserie van de laatste jaren. In tegenstelling tot Supernatural nemen zij zichzelf wel serieus, terwijl het verhaal bestaat uit een B-filmplot. En personages die alleen niet weer tot leven komen als ze doodgaan wanneer hun contract toevallig afloopt.
Amen.
pi_74716411
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:57 schreef Jivis het volgende:
Heroes

De faalserie van de laatste jaren. In tegenstelling tot Supernatural nemen zij zichzelf wel serieus, terwijl het verhaal bestaat uit een B-filmplot. En personages die alleen niet weer tot leven komen als ze doodgaan wanneer hun contract toevallig afloopt.
nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoor

edit - neemt niet weg dat ik supernatural tof vind, en heroes echt de dufste serie ooit
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74716468
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoor

edit - neemt niet weg dat ik supernatural tof vind, en heroes echt de dufste serie ooit
Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.
Amen.
pi_74716499
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.
dat is idd wel zo, supernatural is ook gewoon grappig met vlagen. Misschien heroes ook wel, dat weet ik niet want ik kijk het niet
  zondag 15 november 2009 @ 15:38:55 #66
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_74717239
Ik denk dat Heroes in vergelijking met Supernatural last heeft van twee zaken. Ten eerste kun je aan alles merken dat Supernatural inderdaad werkt met een duidelijk verhaal dat in grote lijnen van af het begin al over 5 seizoenen was verdeeld, waarbij Heroes min of meer per seizoen wordt geschreven. En het tweede, waarschijnlijk nog belangrijkere punt, is dat ze, inderdaad, iets te vaak de balans kwijtraken tussen het serieuzere verhaal en de humor (waarbij die uitstekende balans bij Supernatural juist één van de grootste pluspunten is); ze begonnen ooit goed met een tagline als 'Save the cheerleader, save the world', Claire met haar "ongelukken" en Hiro & Ando die zorgden voor de komische noot, maar gedurende de volgende seizoenen switchten ze naar mijn idee iets te extreem naar óf de humor óf de ernst en het is eigenlijk nooit meer goedgekomen - jammer, want het had zo veel beter kunnen zijn.
A journey to the end
pi_74718312
Tja, S1 van Heroes was top. En aan het begin van de 2e helft vorig jaar (de razzia's, oranje overalls, etc) vond ik het weer erg tof. Maar de ep van deze week gisteren pas gekeken, en ook alleen omdat ik me echt verveelde. Supernatural kijk ik meestal vrijdagochtend voordat ik mn dag begin, tenzij ik er dan helemaal geen tijd voor heb...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74878939
Wat een emotionele aflevering!
Ellen...Jo...
Lucifer die niet met de Colt te doden is.
Super,snapte alleen het nut niet om de foto te verbranden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:54:57 #69
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74882665
En nu heel lang wachten op de volgende aflevering! Aaah!
Jo, snif.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:50:42 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74884491
Wat een aflevering, zooo'n verschil met voorgaande weken. Zonde dat Jo er niet meer is trouwens
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Rainesz het volgende:

Super,snapte alleen het nut niet om de foto te verbranden.
Zie het als een crematie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74891346
Wat een superaflevering ben benieuwd wie death is. Jammer dat we nu weer zo 2 maanden moeten wachten,
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:01:37 #72
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_74891937
2 maanden ???!!!!11!!1

Maar imdb zegt van niet...

"Supernatural" Sam, Interrupted (2009)
Original Air Date:
26 November 2009 (Season 5, Episode 11)

[ Bericht 29% gewijzigd door Trafasi op 20-11-2009 18:16:57 ]
pi_74892491
Volgens de promo van de volgende aflevering word hij pas op 21 Januari 2010 uitgezonden.

pi_74894403
Ohhh nee
Eerst kon je op wikipedia nog zien wat de aankomende afleveringen waren, maar da's blijkbaar ook al veranderd. Bah.
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:11:52 #75
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_74895911
bah... veels te lange break
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')