quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, weer een paar keer hard gelachen. Tof aan deze serie, dat ze er geen enkel probleem mee hebben om zichzelf in de zeik te nemen.
SPOILER: Promo voor en clip uit 5x10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Chanty87 het volgende:
http://www.tv.com/best-of(...)container;newtabs#p7
SPN verliest tegen Heroes![]()
![]()
Als er één serie ontzettend bagger is dit jaar dan is het Heroes wel
Die poll is inderdaad keihard gemanipuleerd ook. Elke seconde komen er zo'n 50 votes voor Heroes bijquote:Op zondag 15 november 2009 00:53 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Er zijn zo veel van dat soort polls dat ik daar eigenlijk heel weinig waarde aan hecht. 't Is maar net welke fanbase er op de betreffende site het meest (actief) vertegenwoordigd is. Ik kijk zelf True Blood niet, maar ik geloof dat dat ook vrij populair is, dus ruim 66% voor Heroes (wat inderdaad -weer- niet al te best is dit seizoen) lijkt mij niet helemaal reëel.
nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:57 schreef Jivis het volgende:
Heroes![]()
![]()
![]()
De faalserie van de laatste jaren. In tegenstelling tot Supernatural nemen zij zichzelf wel serieus, terwijl het verhaal bestaat uit een B-filmplot. En personages die alleen niet weer tot leven komen als ze doodgaan wanneer hun contract toevallig afloopt.
Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.quote:Op zondag 15 november 2009 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ja, bij supernatural is de dood ook geen obstakel hoor
edit - neemt niet weg dat ik supernatural tof vind, en heroes echt de dufste serie ooit
dat is idd wel zo, supernatural is ook gewoon grappig met vlagen. Misschien heroes ook wel, dat weet ik niet want ik kijk het nietquote:Op zondag 15 november 2009 15:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik al zei: Supernatural neemt zichzelf tenminste niet serieus. In Heroes is het zo ergerlijk dat een stom personage als Hiro, die met zijn syndroom van down eigenlijk al lang de pijp uit had moeten gaan gewoon blijft leven, terwijl een personage met dubbel zoveel abilities wel doodgaat omdat Hiro zo leuk is voor de comic relief.
Zie het als een crematiequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Rainesz het volgende:
Super,snapte alleen het nut niet om de foto te verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |