Dat vind ik echt zo vreemd, Ghost Whisperer vind ik steeds slechter worden. Met als dieptepunt die man die doodging en weer terugkwam in het lichaam van een andere man. Sowieso vind ik het erg ongeloofwaardig dat in dat kleine dorpje waar ze woont zoveel geestelijke activiteiten zijn (oké, geesten op zich zijn al ongeloofwaardig, maar als je in dat idee meegaat is deze serie nog vreemd). Rondreizende spokenjagers vind ik een betere basis.quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weinig kans, Ghost Whisperer haalt (zelfs in Amerika) betere kijkcijfers.
Ik wacht op de alle-seizoenen box.. mss zelfs de blu ray halenquote:
Ja, het is ook wel tof dat het om een familieruzie gaat, maar ook een beetje zielig. Om nu de gehele wereld met je ruzie te belasten... Stelletje egoïsten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Rainesz het volgende:
Haha,heb erg gelachen om deze episode.
CSI en Knight Rider waren te grappig.
Vind het juist wel bijzonder dat alles om een familieruzie gaat.
Want zoals vaak komt alles wel weer goed,hoe groot de ruzie ook is.
Denk dat het nogal een emotioneel seizoen word.
Na deze Supernatural-aflevering vond ik het heel lastig om nog serieus naar de Grey's Anatomy aflevering te kijken...quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:12 schreef Jivis het volgende:
Geweldige aflevering, heb me rotgelachen. En nog een stukje verhaallijn ook
.
Grey's Anatomy werd ook echt perfect gespoofd, met die ene chick die Sam steeds in zijn gezicht sloeg. "You're a brilliant coward."![]()
Inderdaad, kijk sowieso niet meer naar Grey's. Die dialogen zijn inderdaad tenenkrommend.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Na deze Supernatural-aflevering vond ik het heel lastig om nog serieus naar de Grey's Anatomy aflevering te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |