quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:23 schreef Frankii het volgende:
Vrijdag nieuwe aflevering! Zes weken zijn eindelijk voorbij!
Topaflevering. En tussen eps vind ik eigenlijk ook niks mis mee, die vind ik ook altijd tof.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:05 schreef PeRi het volgende:
Mooie aflevering, goeie inkomer weer ook voor het publiek. Ik hoop wel dat we toch bij de verhaallijn gaan blijven nu elke aflevering en niet een tussenaflevering krijgen meer.
Goeie aflevering. Bobby, Dean
.
Vorig jaar waren de titels inderdaad wat minder cryptisch. Ik heb echter de beschrijving van de meeste van de resterende afleveringen gelezen en dat maakt goed duidelijk waarom ze gekozen zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef Trafasi het volgende:
hmm aparte titels, vorige seizoenen kon je nog wel wat uit de titels herleiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Frankii het volgende:
Oh jongens jongens, aflevering 16 is weer zo geniaal!Ik vond 'm ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU KIJKEN!!!1!
SUPERNATURAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |