Oké ik wist die grens niet, ik probeer het gewoon en als het niet lukt dan is het jammer! Het gaat via de Rabobank, zijn er nog mensen die ervaringen met deze bank hebben i.c.m. een bouwdepot?quote:Op maandag 2 november 2009 09:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Maart wordt lastig. De grens (voor aftrek) ligt op 6 maanden. (en dat wordt soms ook gehanteerd door verstrekkers)
Je kan toch gewoon ff met de Rabobank contact opnemen. Zij kunnen het je zo vertellen.quote:Op maandag 2 november 2009 09:51 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Oké ik wist die grens niet, ik probeer het gewoon en als het niet lukt dan is het jammer! Het gaat via de Rabobank, zijn er nog mensen die ervaringen met deze bank hebben i.c.m. een bouwdepot?
Erm.... nee? Dat wordt normaal gesproken ingelost op de hypotheek.quote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef RJD het volgende:
[..]
En na 6 maanden valt het resterende bedrag uit het bouwdepot automatisch vrij.
Ow, dat was bij mij niet het geval. Na 6 maanden kreeg ik het restant keurig op mijn lopende rekening bijgeschreven.quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.... nee? Dat wordt normaal gesproken ingelost op de hypotheek.
Volgens mij ligt dat aan het bedrag dat nog openstaat.quote:Op maandag 2 november 2009 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.... nee? Dat wordt normaal gesproken ingelost op de hypotheek.
Bij NHG-verstrekkingen, ja. Bij reguliere verstrekkingen wordt vaak datzelfde bedrag aangehouden, maar dat is geen vanzelfsprekendheid. Gewoon zeggen dat 'het bouwdepot vrijvalt' is in elk geval onjuist.quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan het bedrag dat nog openstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |