abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74361247
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tja. Een cameraatje in een mobieltje is ook geen concurrentie voor Canon. En precies zo denk ik over Google en navigatiesystemen. Google is heel goed in zoekmachines en internet, maar niet automatisch ook in het maken van routeplanners.

Verder hoef ik TT ook niet op de langere termijn, maar dat is eerder omdat er met de verkoop van kastjes niks te verdienen valt en dat TT veel overhead kosten heeft.
terwijl ik luister naar Hallo Venray's vertolking van Van Oekels 'menne nasibal':
menne nasibal, menne nasibal
menne nasibal is heet
ja, pak 'm dan ook niet beet
want menne nasibal is heet

Waarom speculeer je in bedrijven waar je in essentie geen flinstertje geloof in hebt?
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:08:05 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74361471
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

terwijl ik luister naar Hallo Venray's vertolking van Van Oekels 'menne nasibal':
menne nasibal is heet

Waarom speculeer je in bedrijven waar je in essentie geen flinstertje geloof in hebt?
Het is geen investeren maar speculeren.

Verder is geen flintertje geloof overdreven. TT is gewoon winstgevend, het is geen UPC oid waar de doodsklok al maandenlang voor luidt.
The End Times are wild
pi_74361481
US indices kiezen voor de weg naar boven, ik verwacht tot donderdag/vrijdag hogere koersen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 november 2009 @ 20:08:58 #279
862 Arcee
Look closer
pi_74361509
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
menne nasibal is heet

Hallo Venray

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_74361591
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is geen investeren maar speculeren.

Verder is geen flintertje geloof overdreven. TT is gewoon winstgevend, het is geen UPC oid waar de doodsklok al maandenlang voor luidt.
met alle respect, ik hoor wishfull thinking....

ik heb er vandaag aan gedacht om een positie T2 in te nemen, maar ik dacht ook: waarom in hadesnaam? Ik vind het een baggerbedrijf met een dood product, een bedrijf wat bovendien tussen de molenstenen van echte bedrijven terecht gaat komen, waarom zou ik?
pi_74361651
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Vandergeld het volgende:
US indices kiezen voor de weg naar boven, ik verwacht tot donderdag/vrijdag hogere koersen.
Zie eruit als golf 2 idd.
pi_74361781
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zie eruit als golf 2 idd.

oldskool
pi_74361815
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik heb er vandaag aan gedacht om een positie T2 in te nemen, maar ik dacht ook: waarom in hadesnaam? Ik vind het een baggerbedrijf met een dood product, een bedrijf wat bovendien tussen de molenstenen van echte bedrijven terecht gaat komen, waarom zou ik?
Dat wil toch niet zeggen dat je op korte termijn wel degelijk een rebound kan geven omdat het terecht harder dan anderen is afgestraft en dus een goede rebound mogelijkheid biedt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74361831
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oldskool
lol

Volgende week mag je een golf 3 kopen
pi_74361895
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

lol

Voor die golf 3 ga ik flink inslaan voor mijn porto die me naar de miljoen moet brengen
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:18:49 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74361918
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik wil ze in ieder geval niet te lang aanhouden (ongeacht de prijs). Als iedereen weer "gewend" is aan een koers tussen de 6 en de 7 euro komt die rebound niet meer. Denk tot eind deze week, hangt er van af. Maar als er 2 euro afging enkel omdat Google hintte ook iets met navigatie te willen gaan doen, dan vond ik dat overdreven. Dat was mijn motivatie in ieder geval.

Een goede contra-indicator is dat advieslijstje op IEX.nl Daar staat TomTom meestal bovenaan, wat aangeeft dat veel particulieren die erin zitten hopen dat het stijgt. Dat vind ik dan altijd weer weinig veelbelovend, ik heb liever een aandeel waar zij nooit van gehoord hebben. We zullen in ieder geval wel zien.
The End Times are wild
pi_74361928
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

lol

ik denk eerder een surfboard voor de lijnendiscipelen
pi_74362016
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil ze in ieder geval niet te lang aanhouden (ongeacht de prijs). Als iedereen weer "gewend" is aan een koers tussen de 6 en de 7 euro komt die rebound niet meer. Denk tot eind deze week, hangt er van af. Maar als er 2 euro afging enkel omdat Google hintte ook iets met navigatie te willen gaan doen, dan vond ik dat overdreven. Dat was mijn motivatie in ieder geval.

Een goede contra-indicator is dat advieslijstje op IEX.nl Daar staat TomTom meestal bovenaan, wat aangeeft dat veel particulieren die erin zitten hopen dat het stijgt. Dat vind ik dan altijd weer weinig veelbelovend, ik heb liever een aandeel waar zij nooit van gehoord hebben. We zullen in ieder geval wel zien.
'k weet niet. Ik heb als principe aangeleerd om niet te beleggen of te speculeren in aandelen die ik bagger vind, ongeacht de koers.

Liberty Global zou ik trouwens ongezien kopen, goede solide business die cable tv
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:23:29 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74362126
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

'k weet niet. Ik heb als principe aangeleerd om niet te beleggen of te speculeren in aandelen die ik bagger vind, ongeacht de koers.

Liberty Global zou ik trouwens ongezien kopen, goede solide business die cable tv
Ja, in principe heb je daar ook wel gelijk in. Lukt het op KT niet, dan heb je nog altijd een aandeel waar je fundamenteel in gelooft. Maar een beetje gokken is af en toe ook wel leuk. Tot nu toe is er nog niks aan de hand hoor!
The End Times are wild
pi_74362302
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, in principe heb je daar ook wel gelijk in. Lukt het op KT niet, dan heb je nog altijd een aandeel waar je fundamenteel in gelooft. Maar een beetje gokken is af en toe ook wel leuk. Tot nu toe is er nog niks aan de hand hoor!
ik heb er geen last van hoor. Maar als je dit met serieuze bedragen doet, en bovendien niet virtueel op internet voor meerdere eer en glorie van je user-id (wat bij LXIV niet het geval is overigens), denk je er wel zes keer over na Golf 3-a of niet
pi_74362983
quote:
11/02/2009- 2:43pm S&P MAINTAINS HOLD OPINION ON SHARES OF YRC WORLDWIDE (YRCW) :

Shares in YRCW trade down sharply today following publication of details regarding a proposed debt-for-equity exchange, through which holders of certain notes would receive common shares and convertible preferred shares that upon conversion would represent 95% of the equity. While current shareholders will experience a much greater dilution than we had anticipated, we believe this more aggressive move helps YRCW avoid bankruptcy. We reduce our target price by $2.00 to $4.00, based on a peer-discount price-to-sales ratio and our revised estimate of shares outstanding. /KKirkeby-CFA
  Redactie Frontpage dinsdag 3 november 2009 @ 21:29:30 #292
4530 crew  Crazy Harry
pi_74364769
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef LXIV het volgende:
Google is heel goed in zoekmachines en internet, maar niet automatisch ook in het maken van routeplanners.
Google is goed in algoritmes en het bedenken van toepassingen daarvoor.
En daar horen routeplanners weer wel bij...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 22:03:28 #293
236264 crew  capricia
pi_74366275
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Google is goed in algoritmes en het bedenken van toepassingen daarvoor.
En daar horen routeplanners weer wel bij...
Only time can tell of TT nog een interessant verdienmodel kan bedenken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74366482
Toch nog plusjes op de borden in Amerika op de Donnie Jones na. En GM had eindelijk weer eens een positief resultaat voor de verkoop van autootjes! (waar we 2 jaar op hebben moeten wachten)

Om even een vergelijking te geven van de auto sales oktober, USA vs Azie
Ford 3% groei
GM 4% groei
Hyundai 49% groei
Subaru 41% groei
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74366521
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Only time can tell of TT nog een interessant verdienmodel kan bedenken.
Ik schat de kansen hoger in dat T2 wordt overgenomen door een grotere jongen want op lange termijn zijn ze net zo gedoemd te mislukken als Garmin (die ik overigens beter vind dan t2)
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:12:54 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74366712
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Toch nog plusjes op de borden in Amerika op de Donnie Jones na. En GM had eindelijk weer eens een positief resultaat voor de verkoop van autootjes! (waar we 2 jaar op hebben moeten wachten)

Om even een vergelijking te geven van de auto sales oktober, USA vs Azie
Ford 3% groei
GM 4% groei
Hyundai 49% groei
Subaru 41% groei
Hoeveel CFC zit daar nog in? Met het aanvullen van de voorraden enzo? Ik kan me niet voorstellen dat er een maand na dit programma daadwerkelijke groei is.
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 22:14:50 #297
236264 crew  capricia
pi_74366814
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik schat de kansen hoger in dat T2 wordt overgenomen door een grotere jongen want op lange termijn zijn ze net zo gedoemd te mislukken als Garmin (die ik overigens beter vind dan t2)
En hoe lager de koers, hoe goedkoper de overname.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:17:37 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74366953
Als mensen overnames als mogelijke redding gaat zien, dan gaat het fout.
The End Times are wild
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:18:47 #299
278042 Fenech
Blow up the basket
pi_74366995
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoeveel CFC zit daar nog in? Met het aanvullen van de voorraden enzo? Ik kan me niet voorstellen dat er een maand na dit programma daadwerkelijke groei is.
De cijfers geven geloof ik het verschil aan met oktober 2008, en deze maand was geloof ik een van de slechtste maanden.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:19:56 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74367053
Wat zijn de cijfers dan ten opzichte van vorige maand?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')