Basgitaar is veel vetterquote:
Ik denk dat op de 1 of andere manier de snaren heel strak aan zijn gedraaid. Misschien issie langs de muur gevallen en zo zijn ze heel strak opgewonden.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef nicoo het volgende:
Hoe kun je in godsnaam je snaren breken door dat ding neer te zetten
Faler
quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dan maak ik een foto van een echte gitaar
Kabouters stelen allen ondergoed, dat weet jequote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dat op de 1 of andere manier de snaren heel strak aan zijn gedraaid. Misschien issie langs de muur gevallen en zo zijn ze heel strak opgewonden.
Of iemand heeft hem laten vallen, ik was even weg uit de kamer waar ie stond. Kabouterswerk dus
Kijken wie er eerder is.quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dan maak ik een foto van een echte gitaar
No way dat ik een emo tag maakquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijken wie er eerder is.
Als bewijs moet er:
"<3 PiRANiA" op een blaadje bij de foto staan
<3quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijken wie er eerder is.
Als bewijs moet er:
"<3 PiRANiA" op een blaadje bij de foto staan
Dan nog wil ik het even uitgesproken hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 00:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had al een verbetering voorgesteld
Daarop zijn snaren kapot? Dat zie ik toch heul niet zoquote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef omg-rmc het volgende:
Nou met de camera in mijn laptop even een foto gemaakt vandaar de lame hoek
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |