abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74302322

Wat zien vrouwen toch in deze oude rukker.

Een christenpartij die voor de doodstraf is.

Dit heeft niks met het chirstelijke te maken.

Vrouwen die op deze partij stemmen hebben geen leven.
pi_74302382
Nou heb ik absoluut niets met die partij, maar Bas van der Vlies is toch wel een goed politicus.
  maandag 2 november 2009 @ 00:09:57 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74302390
Misschien stemmen ze voor de standpunten (even buiten beschouwing dat het christendom om te kotsen is), en niet om hoe zo'n lijstrukker eruit ziet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74302426
Misschien issie wel een beest in bed, je weet het niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74302436
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien stemmen ze voor de standpunten (even buiten beschouwing dat het christendom om te kotsen is), en niet om hoe zo'n lijstrukker eruit ziet.
Waarom is het christendom om te kotsen, geitenneuker ?
pi_74302495
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Politiek het volgende:

[..]

pi_74302513
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Politiek het volgende:

[..]

Niet alleen het Christendom, maar al het geloof is voor de zwakkere en minder bedeelde mensen van de wereld, de paupers dus
pi_74302579
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef Agiath het volgende:

[..]

Niet alleen het Christendom, maar al het geloof is voor de zwakkere en minder bedeelde mensen van de wereld, de paupers dus
ojeeeee
  maandag 2 november 2009 @ 00:17:36 #9
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74302621
Potentieel reltopic
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_74302643
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Politiek het volgende:
Ik dacht echt dat je het verzonnen had...
quote:
Voor uitzonderlijk ernstige en onomstotelijk bewezen gevallen van moord, zoals oorlogsmisdaden of aanslagen gepleegd met een terroristisch motief, moet het (weer) mogelijk zijn om de doodstraf uit te spreken.
Niet dus
You can trust me, trust nobody...
  maandag 2 november 2009 @ 00:18:48 #11
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_74302655
quote:

[..]

Mensen beoordelen op hun geloofsovertuiging, dat getuigd pas van een lage IQ .
  maandag 2 november 2009 @ 00:18:53 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74302660
Ik wacht met smart op een anti-geloof partij die alle geloven aanpakt.
  maandag 2 november 2009 @ 00:18:54 #13
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_74302661
Heel die partij spoort niet. Net als het CDA

edit: En CU ook natuurlijk.
To doom or not to doom
pi_74302939
quote:

Dit heeft niks met het chirstelijke te maken.

Verdiep je eerst eens ergens in voordat je je mening geeft
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74302949
Geloven begint waar denken ophoudt.

Ik denk dat er alleen vrouwen op de SGP stemmen die daardoor 'gedwongen' worden door hun mannetje.
Van die gebrainwashte types die geheel in dienst staan van het huishouden.
Denk ik.
  maandag 2 november 2009 @ 00:31:02 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74303004
Mogen vrouwen stemmen?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 2 november 2009 @ 00:31:31 #17
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_74303021
Vrouwen die stemmen op de SGP » Politiek 15 135 02-11-2009 00:31 - Id_do_her

pi_74303052
in before koningdavid
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_74303054
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Noin het volgende:

Ik denk dat er alleen vrouwen op de SGP stemmen die daardoor 'gedwongen' worden door hun mannetje.
Denk ik.
kom maar door met die oneliners, het topic moet weer vol
pi_74303108
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Noin het volgende:

Denk ik.
Het zal je verbazen, maar dat is niet zo.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74303121
Boeiend hoe de lijsttrekker eruit ziet. Ik vind het een ernstige zaak dat het niveau van politiek bewustzijn in Nederland tot zulke gigantische dieptes gedaald is dat we in de buurt van Amerika komen...

En vrouwen die op SGP stemmen zijn compleet geïndoctrineerd (zoals alle SGP-stemmers) en hebben een minderwaardigheidscomplex.
pi_74303124
SGP
DSB
Talpa
pi_74303165
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:18 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Juist in die zin getuigd ipv getuigt schrijven
pi_74303173
christendom levenslust beperker
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74303343
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
En vrouwen die op SGP stemmen zijn compleet geïndoctrineerd (zoals alle SGP-stemmers) en hebben een minderwaardigheidscomplex.
Mensen die dat denken
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
christendom levenslust beperker
Mensen die dat denken
pi_74303408
Bas van der Vlies vind ik wel een sympathieke kerel.
-
pi_74303448
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Bas van der Vlies vind ik wel een sympathieke kerel.
Een hij kan nog nadenken ook, dat is ook niet alle politici gegeven tegenwoordig.
  maandag 2 november 2009 @ 01:00:56 #28
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_74303774
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_74303844
Wat zijn er toch een hoop intolerante mensen op deze wereld. Mensen die elkaars geloof of politieke keuze niet accepteren. Jammer..
  maandag 2 november 2009 @ 01:08:49 #30
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74303908
Denk nou eens kritisch na. Het enige dat voor intolerantie zorgt is geloof.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74303947
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:08 schreef Ad_rem het volgende:
Denk nou eens kritisch na. Het enige dat voor intolerantie zorgt is geloof.
Onzin, een hoop mensen die niet geloven zijn ook zeer intolerant tegen tolerante gelovigen. Tolerante gelovigen zoals de aanhangers van de SGP bijvoorbeeld zijn, zij tolereren anderen, en hebben meestal zelfs meer respect voor anderen dan andersom.
  maandag 2 november 2009 @ 01:15:14 #32
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74303989
Klopt maar bij gelovigen zijn is die verhouding helemaal scheef getrokken naar het intolerante: Ongelovige mensen hebben namelijk geen boeken en geschriften waarin intolerantie aangeleerd en verheerlijkt wordt. (Zoals Christendom en Islam)

SGP tolereert ook onderdrukking van Vrouwen en Homo's. Welk lot staat ons ongelovigen te wachten trouwens? De hel dus. Ook allemaal lekker tolerant Ik versta toch iets heel anders onder tolerantie.
  maandag 2 november 2009 @ 01:17:34 #33
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74304018
Sowieso, mensen die op die partij stemmen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_74304019
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:15 schreef Ad_rem het volgende:
Klopt
Je bent het dus eens met mijn stukje,
quote:
maar bij gelovigen zijn is die verhouding helemaal scheef getrokken naar het intolerante: Ongelovige mensen hebben namelijk geen boeken en geschriften waarin intolerantie aangeleerd en verheerlijkt wordt. (Zoals Christendom en Islam)
maar hier ga je weer op de oude weg verder. Wonderlijke gedachtegang. En de verhouding is niet scheef, niet één van de christenen en moslims die ik ken houdt er intolerante gedachten op na.
pi_74304029
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Onzin, een hoop mensen die niet geloven zijn ook zeer intolerant tegen tolerante gelovigen. Tolerante gelovigen zoals de aanhangers van de SGP bijvoorbeeld zijn, zij tolereren anderen, en hebben meestal zelfs meer respect voor anderen dan andersom.

Ik ben zelf niet gelovig, maar het boeit me geen fuck of iemand Jood, Christen, Boedhist of Moslim is. En 95% van deze mensen vinden het ook prima dat ik geen geloof heb. Het zijn juist die 5% atheisten, Joden, Christenen etc die elkaar niet toleren en het verkloten voor de rest.
  maandag 2 november 2009 @ 01:19:39 #36
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74304044
Intolerantie zal altijd bestaan maar ik geef aan dat geloof een onevenredige bijdrage levert aan intolerantie. Iets wat vermeden kan worden.
pi_74304060
quote:
Klopt maar bij gelovigen zijn is die verhouding helemaal scheef getrokken naar het intolerante: Ongelovige mensen hebben namelijk geen boeken en geschriften waarin intolerantie aangeleerd en verheerlijkt wordt. (Zoals Christendom en Islam)

SGP tolereert ook onderdrukking van Vrouwen en Homo's. Welk lot staat ons ongelovigen te wachten trouwens? De hel dus. Ook allemaal lekker tolerant Ik versta toch iets heel anders onder tolerantie.
Weer iemand die totaal geen idee heeft wat er in al die boeken staat maar wel ff een oordeel velt of alle gelovigen.
pi_74304069
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Ad_rem het volgende:
Intolerantie zal altijd bestaan maar ik geef aan dat geloof een onevenredige bijdrage levert aan intolerantie. Iets wat vermeden kan worden.
Nee, sommige mensen zijn toleranter dan anderen, dat heeft weinig met geloof uit te staan. Wel is het denk ik zo dat mensen die intolerant zijn makkelijker tot een geloof aangetrokken worden omdat zij daarmee invulling kunnen geven aan hun intolerantie.
pi_74304083
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:19 schreef Ad_rem het volgende:
Dat is totaal niet waar. Als je wat know-how had van deze "heilige" boeken wist je dat in alle boeken gepromoot wordt dat tolerantie enorm belangrijk is. Er is volgens mij zelf een heel gedeelte in de bijbel gericht op dit specifieke punt.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 01:24:24 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304104
Eens voerden wij die strijd! Karel Martel versloeg de Islamieten in de slag bij Poitiers in 732! Godfried van Bouillon dwong ze in 1099 op de knieën en veroverde Jeruzalem. In 1492 voltooide Ferdinand II van Aragón en Isabella I van Castilië de herovering van het Iberisch Schiereiland en werden de Islamieten weer teruggedrongen waar zij vandaan kwamen! Aan hun zijde van de Middellandse Zee! Dankzij de Inquisitie wisten wij deze status quo te handhaven! Ontkerkelijking en secularisering gingen hand in hand met de terugkomst van de Islam. Onze kerken liepen leeg, de moskeeën lopen vol! Eeuwen werk verpest, dankzij vuige termen als 'democratie', 'individualisering', 'rechten van de mens'. Het christelijke zwaard is bot, het harnas verroest en het strijdros is aan ouderdom overleden. Wij ketenden onszelf met concepten zoals 'recht op de vrijheid van geloof', 'genocide', 'het recht op vrijheid'. We voeren nu een verloren strijd tegen een oude vijand aan wie we zelf de sleutel van onze stadsmuren hebben gegeven.

DEUS VULT! PRO PATRIA, PRO GLORIA!

Godsdienst en intolerantie? Daar herken ik mezelf als gelovige helemaal niet in.
  maandag 2 november 2009 @ 01:24:54 #41
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74304110
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:20 schreef larry91 het volgende:

[..]

Weer iemand die totaal geen idee heeft wat er in al die boeken staat maar wel ff een oordeel velt of alle gelovigen.
Ik ben zelf Christelijk opgevoed en ben wel op de hoogte wat er in de boeken staat. Genoeg tegenstrijdigheden en uitzonderingen op zaken als tolerantie.
pi_74304163
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eens voerden wij die strijd! Karel Martel versloeg de Islamieten in de slag bij Poitiers in 732! Godfried van Bouillon dwong ze in 1099 op de knieën en veroverde Jeruzalem. In 1492 voltooide Ferdinand II van Aragón en Isabella I van Castilië de herovering van het Iberisch Schiereiland en werden de Islamieten weer teruggedrongen waar zij vandaan kwamen! Aan hun zijde van de Middellandse Zee! Dankzij de Inquisitie wisten wij deze status quo te handhaven! Ontkerkelijking en secularisering gingen hand in hand met de terugkomst van de Islam. Onze kerken liepen leeg, de moskeeën lopen vol! Eeuwen werk verpest, dankzij vuige termen als 'democratie', 'individualisering', 'rechten van de mens'. Het christelijke zwaard is bot, het harnas verroest en het strijdros is aan ouderdom overleden. Wij ketenden onszelf met concepten zoals 'recht op de vrijheid van geloof', 'genocide', 'het recht op vrijheid'. We voeren nu een verloren strijd tegen een oude vijand aan wie we zelf de sleutel van onze stadsmuren hebben gegeven.

DEUS VULT! PRO PATRIA, PRO GLORIA!

Godsdienst en intolerantie? Daar herken ik mezelf als gelovige helemaal niet in.
Dan weet je vast ook dat er versen over naaste liefde zijn en over tolerantie. Je kunt van alles uit de bijbel en koran, thora halen dat zowel in het voordeel als het nadeel spreekt van dit onderwerp.
Maar terugkerend na het heden en de kern van dit, er lopen zat gelovige rond in Nederland wie het gewoon geen zakt boeit dat je atheist bent of anders gelovend bent. Dus geloof en tolerantie gaat prima samen in de huidige maatschappij.
Dat er een paar zandmensen zijn ergens in het midden-oosten die maar blijven schreeuwen over heilige oorlogen tegen elkaar... Tja die verpesten alles. Maar vertel mee eens, ben je ooit weleens uitgelachen, gescholden of wat dan ook omdat je niet/wel gelovig bent. Ik tenminste nog nooit en heb vaak discussies over geloven gevoerd.
pi_74304178
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:24 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ik ben zelf Christelijk opgevoed en ben wel op de hoogte wat er in de boeken staat. Genoeg tegenstrijdigheden en uitzonderingen op zaken als tolerantie.
Ik toevallig ook, ben tot aan het vormsel meegelopen. Toen ben ik mijn eigen keuzes gaan maken over of ik wou geloven of niet. Dus ik weet ook dat er zat pro's in de bijbel staan ten goede van tolerantie.
  maandag 2 november 2009 @ 01:38:01 #44
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74304228
Ja er staat ook veel ten goede van tolerantie in maar ook een boel ongefundeerde intolerantie. Conclusie geloof zorgt niet voor meer maar ook niet voor minder tolerantie? Men zou de boel eens, na alle inzichten van de afgelopen honderden jaren, moeten herschrijven.
pi_74304280
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:04 schreef larry91 het volgende:
Wat zijn er toch een hoop intolerante mensen op deze wereld. Mensen die elkaars geloof of politieke keuze niet accepteren. Jammer..
Accepteren <> respecteren.
Twee totaal verschillende dingen.

Je mag van mij best vrouwen minderwaardig vinden, de doodstraf in willen voeren en de zondagsrust wettelijk op willen leggen.
En ik mag je dan een achterlijke klapjosti vinden.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 01:45:07 #46
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74304299
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:32 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik toevallig ook, ben tot aan het vormsel meegelopen. Toen ben ik mijn eigen keuzes gaan maken over of ik wou geloven of niet. Dus ik weet ook dat er zat pro's in de bijbel staan ten goede van tolerantie.
Geloof is niet alleen wat er staat, maar tevens hoe men het interpreteert en met name wat er NIET staat. In de Bijbel staat niets over Mohammed en de Islam en hoe men daar mee om diende te gaan. Daar heeft men zelf een invulling aangegeven. Et cetera. Geloof is meer dan alleen wat er in een boek staat, het is ook cultureel bepaald en gevormd.
pi_74304359
quote:
Die vrouwen weten gewoon hun plek. En 'geen leven'? Ze leven zoals God het wil! (Vinden ze.)
quote:

Er zijn een paar miljard gelovigen. Die zijn allemaal anders en zeker niet allemaal intolerant.

Ongelovige mensen hebben inderdaad geen boek maar dat heeft blijkbaar geen enkel effect. Onder ongelovigen net zoveel intolerante randmongolen die het nodig vinden om de meest nietszeggende zaken hun medemens onheus te bejegenen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 2 november 2009 @ 07:08:21 #48
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74305408
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:18 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Dus als er nog een religie zou zijn die gelooft dat de aarde plat is, dan zou je ze niet als dom mogen beoordelen, omdat je dan zelf een laag IQ hebt? Nee, heel logisch natuurlijk man .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 2 november 2009 @ 08:06:39 #49
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_74305698
quote:

[..]

ik denk dat er ook genoeg zwakkere en minder bedeelde mensen als schapen de evolutietheorie "geloven" zonder er verder over na te denken. Wat mij betreft is atheisme ook een geloof geworden met al die fanatiekelingen tegenwoordig.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 2 november 2009 @ 08:12:52 #50
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74305757
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Onzin.
De SGP haalt altijd 2 zetels, dat is in Zeeland en nog ergens (kan ik even niet herinneren).
Tevens snap ik vrouwen ook niet die op de SGP stemmen, die zijn toch tegen stemrecht voor vrouwen? Waarom zou je dan als vrouw op hun stemmen?
Deathlift or Die.
  maandag 2 november 2009 @ 08:21:52 #51
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74305840
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Onzin.
De SGP haalt altijd 2 zetels, dat is in Zeeland en nog ergens (kan ik even niet herinneren).
Tevens snap ik vrouwen ook niet die op de SGP stemmen, die zijn toch tegen stemrecht voor vrouwen? Waarom zou je dan als vrouw op hun stemmen?
Biblebelt.
  maandag 2 november 2009 @ 08:26:19 #52
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_74305878
quote:
Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dus als er nog een religie zou zijn die gelooft dat de aarde plat is, dan zou je ze niet als dom mogen beoordelen, omdat je dan zelf een laag IQ hebt? Nee, heel logisch natuurlijk man .
Als er nu nog een religie zou zijn die gelooft dat de aarde plat is, mag je dat best zeggen dat dat punt dom is. Om dat gelijk die hele religie / geloofsovertuiging de grond in te boren.. Dat getuigt van een laag IQ ja .
  maandag 2 november 2009 @ 08:48:20 #53
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74306108
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:21 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Biblebelt.
Dat ja
Deathlift or Die.
pi_74366950
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:17 schreef star_gazer het volgende:
Sowieso, mensen die op die partij stemmen
Yep.

Zeiken ze over Wilders... CDA, ChristenUnie, SGP; ik dacht dat Nederland seculier was? Weer een illusie naar de klote...
pi_74371885
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Yep.

Zeiken ze over Wilders... CDA, ChristenUnie, SGP; ik dacht dat Nederland seculier was? Weer een illusie naar de klote...
Nederland is relatief seculier als je het vergelijkt met de rest van de wereld. Een soort seculier Staphorst bijna, te midden van een steeds religieuzer wordende wereld.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_74372860
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nederland is relatief seculier als je het vergelijkt met de rest van de wereld. Een soort seculier Staphorst bijna, te midden van een steeds religieuzer wordende wereld.
De wereld wordt niet steeds religieuzer, mensen worden, alleen aan de buitenkant, steeds Christelijker om tegengas te geven aan de moslimfundamenti's. Had 9/11 niet gebeurd dan had het nog een stuk rustiger geweest in de wereld en hadden er een stuk minder 'Christenen' geweest.

De verhoudingen zijn simpelweg op scherp gezet en geen van beide partijen denkt erover ook maar een beetje te dimmen.
pi_74379749
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:48 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

De wereld wordt niet steeds religieuzer, mensen worden, alleen aan de buitenkant, steeds Christelijker om tegengas te geven aan de moslimfundamenti's. Had 9/11 niet gebeurd dan had het nog een stuk rustiger geweest in de wereld en hadden er een stuk minder 'Christenen' geweest.
Ik denk niet dat dat opgaat voor de massale toename van christenen in Zuid-Amerika en Azië.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_74387826
geloof en politiek moet gescheiden blijven anders krijg je van die hakbar haatbaard politiek praktijken zoals in het midden oosten

edit: vergeet die middeleeuwse praktijken niet waarbij de protestanten en katholieken elkaar afgeslacht hebben. iets met willem van oranje?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  woensdag 4 november 2009 @ 16:53:54 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74390457
Ik zie het Christendom in Nederland alleen maar inslinken, of is dat niet zo?
Zijn daar cijfers van?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 4 november 2009 @ 16:56:30 #60
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74390553
Vrouwen stemmen op de SGP als ze tegen het vrouwenkiesrecht zijn
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')