Waarom is het christendom om te kotsen, geitenneuker ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Misschien stemmen ze voor de standpunten (even buiten beschouwing dat het christendom om te kotsen is), en niet om hoe zo'n lijstrukker eruit ziet.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Politiek het volgende:
[..]
Waarom is het christendom om te kotsen, geitenneuker ?
Niet alleen het Christendom, maar al het geloof is voor de zwakkere en minder bedeelde mensen van de wereld, de paupers dusquote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Politiek het volgende:
[..]
Waarom is het christendom om te kotsen, geitenneuker ?
ojeeeeequote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet alleen het Christendom, maar al het geloof is voor de zwakkere en minder bedeelde mensen van de wereld, de paupers dus
Ik dacht echt dat je het verzonnen had...quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Politiek het volgende:
Een christenpartij die voor de doodstraf is.
Niet dusquote:Voor uitzonderlijk ernstige en onomstotelijk bewezen gevallen van moord, zoals oorlogsmisdaden of aanslagen gepleegd met een terroristisch motief, moet het (weer) mogelijk zijn om de doodstraf uit te spreken.
Mensen beoordelen op hun geloofsovertuiging, dat getuigd pas van een lage IQquote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet alleen het Christendom, maar al het geloof is voor de zwakkere en minder bedeelde mensen van de wereld, de paupers dus
quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Politiek het volgende:
Een christenpartij die voor de doodstraf is.
Dit heeft niks met het chirstelijke te maken.
Vrouwen die op deze partij stemmen hebben geen leven.
kom maar door met die oneliners, het topic moet weer volquote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Noin het volgende:
Geloven begint waar denken ophoudt.
Ik denk dat er alleen vrouwen op de SGP stemmen die daardoor 'gedwongen' worden door hun mannetje.
Van die gebrainwashte types die geheel in dienst staan van het huishouden.
Denk ik.
Het zal je verbazen, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Noin het volgende:
Geloven begint waar denken ophoudt.
Ik denk dat er alleen vrouwen op de SGP stemmen die daardoor 'gedwongen' worden door hun mannetje.
Van die gebrainwashte types die geheel in dienst staan van het huishouden.
Denk ik.
Juist in die zin getuigd ipv getuigt schrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 00:18 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun geloofsovertuiging, dat getuigd pas van een lage IQ.
Mensen die dat denkenquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
En vrouwen die op SGP stemmen zijn compleet geïndoctrineerd (zoals alle SGP-stemmers) en hebben een minderwaardigheidscomplex.
Mensen die dat denkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |