Da's waar.quote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is wel wat anders als eten uit een vuilnisbak he

nee nog leger en nuttelozer, eenofander amerikaans sensatie programma met de faalcommenator stem over geestenquote:

Driekwart van de fokkers komt nooit buiten, dat weet je toch.quote:

Het is de bedoeling dat we op de meeting ook binnen zitten, dus geen excuus voor iemand om niet te komen!quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Driekwart van de fokkers komt nooit buiten, dat weet je toch.

Nou ik kwam net op mijn balkon om daar een biertje uit de krat te pakken en toen was het nat, waar ik even iet over had nagedacht en toen was mijn sok dus natquote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]

quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]

Gewoon, kijken en om 9.00 in de UB zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Agiath het volgende:
Om 1:00 begint Anthony Bourdain: No reservations
Maar ik wil morgen al om 9:00 in de UB zitten om de studeren, what to do

UB?quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gewoon, kijken en om 9.00 in de UB zitten.

Je wordt meteen afgestraft als je als FOK!ker buiten komtquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Nou ik kwam net op mijn balkon om daar een biertje uit de krat te pakken en toen was het nat, waar ik even iet over had nagedacht en toen was mijn sok dus nat![]()
![]()
![]()
Wat is dat een KUT gevoel

Natte sokkenquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Nou ik kwam net op mijn balkon om daar een biertje uit de krat te pakken en toen was het nat, waar ik even iet over had nagedacht en toen was mijn sok dus nat![]()
![]()
![]()
Wat is dat een KUT gevoel

Ja en dan anderhalf uur in de trein zitten om met wat mensen die ik niet ken te praten over Koos en Alberto, dat doe ik hier al met genoeg plezierquote:

Waarschijnlijk val ik toch wel halverwege in slaapquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gewoon, kijken en om 9.00 in de UB zitten.

we zijn allergisch voor de zonquote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]

Collectieve allergiequote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
we zijn allergisch voor de zon

Tss van Delft naar Leiden is maar een minuut of 20.quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja en dan anderhalf uur in de trein zitten om met wat mensen die ik niet ken te praten over Koos en Alberto, dat doe ik hier al met genoeg plezier

Dat sowieso.quote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk val ik toch wel halverwege in slaap

Ik dinsdag, uni hiephoiquote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef PiRANiA het volgende:
400 posts denk ik
morgen zit ik in leiden, HBO jeuj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |