Mooie usericonquote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
15 topics gaat volgende week ook moeilijk worden hoor.
Gewoon hard spammen met een groepje lukt dat makkelijkquote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is waar. Gewoon vantevoren afspreken: iedereen in deel 3 knettersveel posten
Ik word van binnen kwaad van jouw spelling.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef omg-rmc het volgende:
Swerelds hardste boer van JAMBA op mijn tv.,
ik werd van binnen oprecht kwaad
Haal dat makkelijk maar wegquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Gewoon hard spammen met een groepje lukt dat makkelijk
quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik word van binnen kwaad van jouw spelling.
Gaat het hem worden denk je?quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet nodig.
Tenzij we serieus een meeting gaan doen
Ik wil welquote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het kan. Als iedereen het echt wil.
ik zeg doenquote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het kan. Als iedereen het echt wil.
Waarom #7?quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
ik zeg doen
volgende week topic #7 iedereen volspammen op high speed. Dan moet het lukken. Als PiR dat nou dan even in de OP opneemt
Als we deze vol maken kunnen ze helemaal niets meer terugvindenquote:Op zondag 1 november 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jammer dat de meesten alweer liggen te pitten
En om nou een topic te openen met als titel "meeting" in KLB is misschien ook niet zo slimquote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als we deze vol maken kunnen ze helemaal niets meer terugvinden
We houden deze titel wel andersquote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En om nou een topic te openen met als titel "meeting" in KLB is misschien ook niet zo slim
Herhaling.quote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Geweld in amerikaanse gevangenissen, seriously mensen die helemaal afgemaakt worden om niets
dus we raggen even een tripple post erachter aan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
Posts tellen nog 8 minuten mee voor vandaag
Ik wel.quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dus we raggen even een tripple post erachter aan?
Oh snelquote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
Posts tellen nog 8 minuten mee voor vandaag
Ik kan het niet verwijderenquote:Op zondag 1 november 2009 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gister naar This is It geweest
daar wassie ook.
TMF staat niet tussen mijn zenderlijst
Ik hou daar helemaal niet vanquote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef omg-rmc het volgende:
stelletje valsspelers, beetje postcounts opkrikken
Alles behalve mijn posts danquote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja. Mja, dat kan je over het grootste deel van deze reeks zeggen toch
Ja maar ik heb ouderwetse tv, geen digitale ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zenders als favoriet, en dan kies ik altijd tussen mijn favorieten
Dank u.quote:
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ouderwetse tv, geen digitale ofzo
Sssstttt......quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kijkt naar ondertitel:
Heb je een winkelwagentje?
incl mezelfquote:Op zondag 1 november 2009 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel meer niet mogen
ok dat is wel triestquote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dubbelposten
Jezus hij plaatst die foto zelfs in mn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |