Ik blijf me er altijd over verbazen dat er miljoenen Nederlanders kijken naar SBS6 en werkelijk slechts een handjevol van die mensen op FOK! zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik zag het voorbij komen ja. Nou is SBS wel een kampzender met laag-IQ volk, maar zelfs díe kijken niet het hele jaar uit naar Domino Day..
Goede post.quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef LXIV het volgende:
De gemiddelde SBS-kijker heeft pontificaal in zijn woonkamer een grote kaart met vakjes hangen. Iedere dag bij opstaan kleurt hij ijverig één vakje met het daarvoor bestemde wasco-krijtje in. Als alle vakjes vol zijn is het grote moment aangebroken: domino-dag! Om zes uur al voor de te-le-vi-sie om vooral niks te missen.
De gemiddelde SBS-kijker heeft ook een IQ dat overeenkomt met het gemiddelde IQ op Papua-Nieuw Guinea. Dat is 56.
Eens.quote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond domino altijd zo geweldig vroegerNu ik wat ouder ben is het nog steeds leuk, alleen wat minder
Ik blijf me er ook over verbazen dat alle mensen op Fok een IQ boven de 120 hebben en alle mannen een pik van minimaal 20 cm.quote:Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik blijf me er altijd over verbazen dat er miljoenen Nederlanders kijken naar SBS6 en werkelijk slechts een handjevol van die mensen op FOK! zitten.
Die chinezen zetten toch hele hallen met dezelfde kleur neer en verbreken keer op keer het wereldrecord.quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef Roönaän het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom een stel chinezen niet gewoon een grote chinese vlag van een tientallen vierkante meter bij elkaar zetten met een paar miljard steentjes. Is het meteen over met al dat domino geneuzel.
Inderdaad. Die bouwen een geruisloze, trilloze machine die die stenen neerzet, geen mankracht aan besteden want da's alleen maar zonde. Vijftig miljoen in één groot vlak. Gewoon, tikkie er tegenaan en binnen vijf minuten al die dingen om. Klaar. Opgesodeflikkerd met die josti-show.quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die chinezen zetten toch hele hallen met dezelfde kleur neer en verbreken keer op keer het wereldrecord.
Maar die gek moet er dan weer allemaal leuke thema's aangeven.
Ik hoop dat die aziaten het record volgend jaar op 30 miljoen stenen ofzo zetten. Zijn we er tenminste vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |