Die jongen weet in elk geval wat ie maandag op school kan verwachtenquote:
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die jongen weet in elk geval wat ie maandag op school kan verwachten
Ik heb daar helaas een beetje mijn twijfels over:quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hopelijk trekt paul wat aan van de kritieken.
quote:Paul de Leeuw vertrouwt erop dat de kijkcijfers van Lieve Paul aantrekken. Volgens de VARA-ster wordt de tv-show steeds beter. “Het is heel lastig om een succesvolle formule als Mooi Weer De Leeuw te vervangen, want men mist dan de wensen of het hele grote. We moeten gewoon langzaam opbouwen. Ik moet zeggen dat RTL 4 - en terecht - met dat Ushi & Dushi en Ik Hou Van Holland erg goed scoort. Maar je moet gewoon doorgaan met waar je zelf plezier in hebt“, aldus De Leeuw.[
De Leeuw gelooft in Lieve Paul. “Langzaam bouw je weer op en langzaam hoor je mensen zeggen dat het leuker wordt. Maar het is niet Mooi Weer De Leeuw en dat zal het ook nooit meer worden. Ik heb het met heel veel plezier gedaan, maar ik moet andere dingen doen. Ik vind dit het allerleukste wat er is: nieuwe dingen verzinnen
Vanavond gaat over Kluun, Dinand Woesthoff die de film titel geschreven heeft komt ook.quote:Op zondag 29 november 2009 15:49 schreef Injetta het volgende:
Ik ben afgehaakt. Ik vind de zondag eigenlijk leuker, althans als hij dan niet zoveel gaat zingen....
Kortom geen reden om te kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond gaat over Kluun, Dinand Woesthoff die de film titel geschreven heeft komt ook.
Dan kijk jij nietquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom geen reden om te kijken
promotie praatjes doen ze maar ergens anders.
Normaliter is het prima , 1 boekje of theatervoorstellingquote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef Darkness88 het volgende:
Waarom kijk je dan überhaupt nog naar de publieke omroep? Één en al promotiepraat..
Idd, homo's lopen nog minder erg. Maar hij is ook een buiten categorie.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De gemiddelde nicht zou hier nu van zeggen, zelfs wij lopen niet zo
LOL bizar ja. Hypotheek voor 13.000 en 26.000 moeten betalenquote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
100% provisie hoe durven ze het te vragen uberhaubt
Ik moet altijd alleen kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet nu wel, vrouwlief kijkt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |