Ja uiteraard! Maar in dat geval wil ik erg graag bij de NASA werken of bij Disneyland. Maar dit ligt nu eenmaal niet om de hoek.quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je niet beter voor een leuk bedrijf gaan?
Hoornquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Cesjuh het volgende:
Hoezo persé Sloterdijk. Waar moet je vandaan komen?
Even om de hoek gaan kijken?quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Sloterdijk ligt wel om de hoek in principe en wil dus daar een rondneuzen naar leuke (grote) bedrijven. Maar kan het niet zo snel vinden.
niets kansloos aan. Bij mijn huidige werkgeven werken de meeste mensen omdat het dichtbij is en heb specifiek daar op gezocht. Bedankt voor de opties 2 gesprekken voor de boeg. In sloterdijk. Waar laat ik even in het middenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:06 schreef kikoooooo het volgende:
Eerst een plek zoeken, en daar specifiek werk zoekenDat is echt kansloos.
Volgens mij kan je beter eerst vacatures gaan bekijken en dan pas selecteren waar je wilt werken.
Spamhoerrrrquote:Op maandag 14 december 2009 01:11 schreef Uscron het volgende:
Ik zag net dat GreenMont Systems Nederland, een automatiseringsbedrijf in Amsterdam Sloterdijk (naast Reed Elsevier, 5 min lopen van station Sloterdijk) op zoek is naar een ervaren systeembeheerder.
Dus kijk eens op www.greenmont.nl
http://www.greenmont.nl/V(...)e/en-US/Default.aspx
Succes!!
UPC zit toch in Rotterdam? Of is dat alleen het callcenter?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef polariteit het volgende:
Zit UPC daar ook niet in de buurt, net zoals KPN?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |