Neequote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef omg-rmc het volgende:
Koop een Audi 80 met ronde koplampen
[ afbeelding ]
FUCKING hell kijk de baasheid![]()
Eigenlijk zou je hem nog met dubbele koplampen moeten aanschaffen:
[ afbeelding ]
En toen werd je wakker?quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Flammie het volgende:
Als iemand me liet komen voor zo een kutadvertentie en dan ter plekke ook nog eens met zo een lulverhaal aankomt word ik giftig hoor... Al eens gehad, ook toevallig idd, met een auto. begon die ook met zo een lulverhaal en ik zag dat er superveel krassen op de auto zaten (op de foto's waren die niet te zien) en hij moest ook nog eens perse een hogere prijs hebben.
Ik heb hem toen maar een beetje geslagen en geschopt en toen hij na een harde hoek in zijn nierstreek op de grond lag heb ik de sleutels uit zijn broekzak gehaald, wat geld over hem heen gesmeten en ben ik met piepende banden weggereden. Nee, dat hoef je bij mij niet te flikken zoiets hoor!
Nu ging ik voor een Renault clio RSquote:
Hahahahha hoe verzin je het.. die laatste zin maakt afquote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef Flammie het volgende:
Als iemand me liet komen voor zo een kutadvertentie en dan ter plekke ook nog eens met zo een lulverhaal aankomt word ik giftig hoor... Al eens gehad, ook toevallig idd, met een auto. begon die ook met zo een lulverhaal en ik zag dat er superveel krassen op de auto zaten (op de foto's waren die niet te zien) en hij moest ook nog eens perse een hogere prijs hebben.
Ik heb hem toen maar een beetje geslagen en geschopt en toen hij na een harde hoek in zijn nierstreek op de grond lag heb ik de sleutels uit zijn broekzak gehaald, wat geld over hem heen gesmeten en ben ik met piepende banden weggereden. Nee, dat hoef je bij mij niet te flikken zoiets hoor!
Ja die had ik ook gezien, alleen teveel kilometers.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Misleiding is het gewoon.
Hier een mooi voorbeeld:
AutoTrader.
Prijs 5950, maar verderop staat 8000 euro
Dat is de creativiteit van tegenwoordig ja.quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef detulp050 het volgende:
Dan mag je niet inruilen, dan is het opeens exlusief rijklaarkosten (WTF, het is een occassion, die rijdt gewoon nog!) etc. Vaak een hoop kul...
Ja ik snap ook niet waarom een kerel zoiets zou willen kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
Klacht: Misleidende TT![]()
TS zegt dat hij een auto wil kopen, en nu gaat het ineens over een Clio
misschien wel twee keer de helft meerquote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef JJH het volgende:
Bel dan eerst ff voordat je gaat kijken, weet je al de helft meer.
Dat gezeik had ik ook dat ik een wagen zocht.quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef detulp050 het volgende:
Dan mag je niet inruilen, dan is het opeens exlusief rijklaarkosten (WTF, het is een occassion, die rijdt gewoon nog!) etc. Vaak een hoop kul...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |