Volgens mij hebben vrouwen liever een pik van 16cm en een omtrek van 15 cm dan een pik van 22cm en een omtrek van 13cm. Sowieso kan je met 22cm niet altijd helemaal naar binnen en dat is voor een vent ook minder geil. Keihard met je ballen tegen die kut aan, dat is wat we willenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:49 schreef biekske2009 het volgende:
Wat ben ik een mazzelaar... Mijn kerel is in opgewonden staat 22 cm lang en 13 omtrek volgens de centimeter... Da's niet het minimale wat ik aankan. Dus als ik "te nat" ben in missionaris of zo, dan knijp ik mijn bovenbenen dicht maar span dus niet mijn bekkenbodemspieren aan, kost even een paar weekjes dagelijkse oefening maar dan heb je ook wat.
Doggystyle is in principe al wat strakker, maar soms niet genoeg dus knietjes bij elkaar... De beste houding voor mij en mijn man in kletsnatte toestand: ik op de rug met de benen zowat gestrekt omhoog en dicht, rustend over één schouder bij hem en hij op de knietjes ervoor en erin.... Da's diep en strak genoeg.
Een vierkante lul!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Volgens mij hebben vrouwen liever een pik van 16cm en een omtrek van 15 cm d
Wat aan het deel van "volgens mij" begrijp je niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef erodome het volgende:
Wel altijd leuk hoe de mannen in dit soort topics uitgebreid antwoorden hoe het voor een vrouw wel niet zou voelen en wat voor pik ze het lekkerste vinden(laat me raden, degene die ze als ideaal beschrijven lijkt op die van hun)
Geef haar een dag niets te drinken of gooi er zand in.quote:
Weet je wat ik niet snap?quote:Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef Yani het volgende:
dat is ook wat ik nt snap hij is niet echt klein geschapen hoor ,eerder naar de grote kant toe...drm dat we het ni goed wete hoor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef griekjeee het volgende:
Wel grappig de mannen roepen hier dat jij te wijd bent en de vrouwen dat zijn piemel te klein is![]()
![]()
Hebben jullie dat echt staan meten? why?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 02:49 schreef biekske2009 het volgende:
Wat ben ik een mazzelaar... Mijn kerel is in opgewonden staat 22 cm lang en 13 omtrek volgens de centimeter...
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat ben ik gelukkig, mijn man heeft een redelijk normaal gelsacht en ook al sopt het bed ervan voelen we allebei in welk standje dan ook nog zat....
Alleen het geluid alquote:Op donderdag 26 november 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:
Bij de tandarts hebben ze altijd van die handige zuig-slangetjes
Ik besloot om eens met iets anders mee te helpen met een kleine verbouwing in huis, vooral zaagwerk met binnen- en buitenhoeken leek me wel leuk om eens te doen. Is weer eens wat anders dan roller en kwast hanteren op kozijnen en deuren en muren...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef snakelady het volgende:
Hebben jullie dat echt staan meten? why?!![]()
Hoe vaak hangt de penor in beeld om er als vrouw optisch van te genieten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:50 schreef snakelady het volgende:
schijnt wel dat als een man afvalt de penis wel weer langer wordt, dus optisch gezien wel weer leuk!
Wat? Er zit toch geen vet in de penis? Of hing zijn buikvel eromheen...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nu mannetje veel kilootjes kwijt is, is de dikte wel stukken minder, maar daar heb ik geen last van
Té nat bestaat niet.quote:Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Yani het volgende:
Ik en mijn vriend hebben een probleem...Ik w vaak te nat bij de sex,hij klaagt dan dat hij minder gaat voelen,ik voel dan ook wel minder maar ik vind het best wel storen...iemand een fatsoenlijk idee wat we knn doen?
Ik laat even in het midden of er een afdak danwel buikvel over of eromheen zat, feit is dat hij nu een slanker lijf én een slankere piemel heeft. Zal misschien wel iets van doen hebben met afname van spiermassa, weet ik veel. Ben geen expert, weet alleen dat de functionaliteit en de capaciteit niet zijn verminderdquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:16 schreef infp2009 het volgende:
Wat? Er zit toch geen vet in de penis? Of hing zijn buikvel eromheen...
Jawel hoor, ik ben ook zo'n tsunami.quote:
Té nat voor het dekbed misschien. Maar niet voor moiquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben ook zo'n tsunami.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |