*denkt aan een contrabas met een pogostick eronder*quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef J0ttem het volgende:
Echte helden rennen en springen met een contrabas
Zoiets:quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef J0ttem het volgende:
Echte helden rennen en springen met een contrabas
Wat gaaf!quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoiets:
jammer dat destijds men niet live kon spelen. Men deed het voor de camera en dubte het later zelf over in de studio, omdat ze het geluid niet goed konden krijgen
Het lijkt wel alsof hij een dik wijf droogneukt.quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoiets:
jammer dat destijds men niet live kon spelen. Men deed het voor de camera en dubte het later zelf over in de studio, omdat ze het geluid niet goed konden krijgen
Lekker!quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef IkBenOzan het volgende:
Dit wordt mijn eerste set.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rood![]()
Waarschijnlijk pas volgend jaar
GSR200 van mijn vriendinquote:
Wat een heldquote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoiets:
Ah, een ervaringsdeskundige...quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij een dik wijf droogneukt.
Soms konden ze het welquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Wat een rock 'n roll voor de jaren 50
Als ie niet nieuw hoeft te zijn: http://link.marktplaats.nl/293025200quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik moet een winkel vinden waar een SWR Henry staat. Hij zou luid zijn en veel mid pushen. Dat moet ik hebben8x8"!
http://www.wolvemusic.nl/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=62:swr-henry-8x8&catid=13:basversterkers&Itemid=16quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik moet een winkel vinden waar een SWR Henry staat. Hij zou luid zijn en veel mid pushen. Dat moet ik hebben8x8"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |