quote:Op woensdag 4 november 2009 23:33 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat is een leuke amp voor 170 euro?
Verdere info behalve een plaatje?quote:
The Perfect Ten bass practice amp combines a 30 watt power section with a single 10" Ashdown BlueLine bass speaker. Sounds can be shaped quickly and intuitively using bass, middle and treble controls, supplemented by a pre-shaped 'deep' switch. A headphone output is provided for private practice along with an extension speaker output. A CD/Line input let's you jam along with your favourite tracks.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Verdere info behalve een plaatje?
Is dat niet nog te ingewikkeld?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Ben nu deze aan het oefenen.
Het is zo'n lekkere bassline
Nee, het is helemaal niet te ingewikkeld. Het lukt me aardigquote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dat niet nog te ingewikkeld?
edit: Die gast is zieeeek.!
Dan ben je een talentjequote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, het is helemaal niet te ingewikkeld. Het lukt me aardig
Veel spierballen werk.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dat niet nog te ingewikkeld?
edit: Die gast is zieeeek.!
Maar zeg zelf, voor iemand die 2 jaar speelt, speelt hij goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Veel spierballen werk.
vind ik dit toch net iets beteren ook nog zingen erbij
Maar het beste slap nummer aller tijden vind ik toch echtX 1000
Volgend jaar wsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Gaat er nog een van jullie naar berlijn ?
Snap ik, ik ga niet, had opzich wel gewild, maar ben niet in staatquote:Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Eh ja dat bedoel ik dus niet
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Snap ik, ik ga niet, had opzich wel gewild, maar ben niet in staat
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:54 schreef KaMo het volgende:
weetje wat me heel erg zou troosten, mijn onderdelen
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Ze komen echt wel naar je toe je zal alleen nog wat geduld moeten hebben ..
Ik probeer ze dinsdag op den post te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |