Heheh herkenbaarquote:
Moet ik ze ook nog rust geven? Want als het aan mij ligt ga ik elke dag een paar uur spelen met de bass.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Heheh herkenbaar
Dat hoort er in het begin een beetje bij, na een tijdje zullen je vingers een mooi eeltlaagje produceren en kun je zo veel raggen als je wilt
Man.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:07 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Heheh herkenbaar
Dat hoort er in het begin een beetje bij, na een tijdje zullen je vingers een mooi eeltlaagje produceren en kun je zo veel raggen als je wilt
Dit is wel heel ernstig, staan ze niet wat te strak gespannen dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Man.. Deze zomervakantie bijna 3 maanden geen bass aangeraakt. Na de vakantie ruim een maand blaren en open vingers gehad. Ik had echt een krater in mijn vingertoppen en je zag wel 10 verschillende huidlagen.
Oh ja. Vriend van me op de TU, ook een bassist, heeft daar een cursus gitaarbouw gedaan. Was wel grappig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:18 schreef Agiath het volgende:
Tis in Delft.
Ik weet niet of je ook aan de TU moet studeren trouwens, het is wel voor studenten
Ligt ook wel aan mijn vingers, heb een heel zachte vochtige huid. Daarnaast slide ik veel. Maar goed, ik heb weer eelt. Scheelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit is wel heel ernstig, staan ze niet wat te strak gespannen dan?
Is dat op het cultuurcentrum? Daar heb ik vorig jaar een filmcursus gedaan, meeeeen wat slechtquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:18 schreef Agiath het volgende:
Tis in Delft.
Ik weet niet of je ook aan de TU moet studeren trouwens, het is wel voor studenten
We have very soft, but nimble fingers. That's why the ladies love usquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan mijn vingers, heb een heel zachte vochtige huid. Daarnaast slide ik veel. Maar goed, ik heb weer eelt. Scheelt.
Nah, 2.5 uurtje geleden pas hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
De bassisten zijn eindelijk wakker!.
Ik ben er eens afgegaan, man wat klinkt dat vet zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
dat is echt niet goed voor je bass geloof ik!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:44 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Moet ik ze ook nog rust geven? Want als het aan mij ligt ga ik elke dag een paar uur spelen met de bass.
Moet niet perse, tenzij het echt gaat bloeden ofzoquote:
Around the worldquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben nu Californication aan het oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |