Preciesquote:Op maandag 2 november 2009 09:09 schreef Brammie1 het volgende:
Plectrum vs vingers debat zal elk topic nog wel een keer voorbijkomen
Zelf speel ik met beide. Nummers van de Arctic Monkeys klinken gewoon beter met plectrum. Nummers van de Red Hot Chili Peppers weer beter met vingers.
Wanneer ben je begonnen danquote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik kan bijna de bassline van White Stripes - Seven Nation Army spelen
Als hij White Stripes kan spelen; waarschijnlijk heeft hij 5 minuten geleden voor het eerst een bas aangeraaktquote:
Sinds een paar uur geledenquote:
Ga maar pestenquote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij White Stripes kan spelen; waarschijnlijk heeft hij 5 minuten geleden voor het eerst een bas aangeraakt.
Op de piano is hij nóg makkelijker.quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij White Stripes kan spelen; waarschijnlijk heeft hij 5 minuten geleden voor het eerst een bas aangeraakt.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef IkBenOzan het volgende:
Welke basslines zijn leuk voor beginners?
Ik ben begonnen met:quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef IkBenOzan het volgende:
Welke basslines zijn leuk voor beginners?
Ben ik nu aan het oefenenquote:
Stoer nummerquote:Op maandag 2 november 2009 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met:
The Ramones - 'Blitzkrieg Bop".
Idd of ook lekker Queensryche lekker pompend bassen trouwens wat een gaaf geluid heeft die bassist en met name live hoe krijgt hij het voor elkaarquote:Op maandag 2 november 2009 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
Was net wat oude Megadeth aan het spelen. Toch wel vaak moeilijk qua timing.
Weet je wat lekker is om te spelen? Mercyful Fate.
Zeeland ook goedquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Gitaarmat het volgende:
zijn hier nog bassisten die in de regio groningen wonen en een band zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |