Heb al wel een bass big muff en een chorus, maar nog ruimte voor meerquote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Stimmt. Ik wil binnenkort eens voor effecten shoppen
Er is altijd ruimte voor meer he. Maar ik vind meestal wel dat als ik muziek luister, dat ik clean het vetste vindquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb al wel een bass big muff en een chorus, maar nog ruimte voor meer..
Vind een klein beetje drive wel lekker, beetje dat rauwigequote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor meer he. Maar ik vind meestal wel dat als ik muziek luister, dat ik clean het vetste vindMaar altijd leuk om te experimenteren met effecten.
Chorus kan heel lekker zijn als je slaptquote:Op maandag 16 november 2009 00:30 schreef J0ttem het volgende:
Lol ik had een ingebouwde Chorus functie op mijn vorige versterker, had m bijna altijd uitstaan omdat ik het maar gaar vond klinken
Maar het was wel grappig bij bepaalde nummers
Wellichtquote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je opzich een punt. Misschien maar upgraden dan?
Het is mijn eerste ja, maar ik vind m een beetje saaiquote:Op maandag 16 november 2009 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wellicht. Is het je eerste bas? Dan zeker niet weg doen!
Hier op fok heb je een aantal ads voor 10 euro ofzo.quote:Op maandag 16 november 2009 18:07 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand nog sites waar je reclame kan maken voor jezelf als bassist?
http://www.muzikanten-in-jouw-stad.nl/ <-- Ondanks dat ik dat een paupersite vind (je telefoon nummer opgeven om te registreren, kom op zegquote:Op maandag 16 november 2009 18:07 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand nog sites waar je reclame kan maken voor jezelf als bassist?
Inderdaad triest, maar ik geef in dat soort gevallen altijd mijn oude prepaid nummer opquote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef J0ttem het volgende:
[..]
http://www.muzikanten-in-jouw-stad.nl/ <-- Ondanks dat ik dat een paupersite vind (je telefoon nummer opgeven om te registreren, kom op zeg__! )
Al een idee hoe? Ik heb mijn oude eerste bas (een Samick) vorig jaar (of is het al langer geleden?quote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Keuze is gemaakt, hij blijft.. Voorlopig, maar ga m wel upgraden/pimpen
Die was ik vorige week aan het oefenenquote:
Wil iig elementen met wat meer rauwigheid/donkerheid.. De standaard Ibanez dingetjes klinken me te helder.quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Al een idee hoe? Ik heb mijn oude eerste bas (een Samick) vorig jaar (of is het al langer geleden?) een upgrade gegeven door er een DiMarzio Split P en een Dimarzio Ultra Jazz in te zetten. Ook zijn de potmeters vervangen (mijn volumepot is nu push-pull en geconfigureerd als een on/off, dus als hij uitgetrokken is, is mijn bas stil).
Wil er misschien ook een andere brug op, maar voorlopig hoeft dat niet. Ding zit vol met krassen en deuken, maar het is mijn eerste basje. Toch al 14 jaar plezier van en tot vorig jaar altijd mee opgetreden
.
Kijk ons samen
[ afbeelding ]![]()
.
Zeker! Speel er nu niet veel meer op, maar ik langs hem loop krijgt hij toch vaak een aaiquote:
Wil je ook meer output? Wil je meer een vintage klank? Wil je meer bas of meer mid?quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil iig elementen met wat meer rauwigheid/donkerheid.. De standaard Ibanez dingetjes klinken me te helder.
Output heb ik geen verstand van, en meer bas en mid is natuurlijk het geweldigstquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wil je ook meer output? Wil je meer een vintage klank? Wil je meer bas of meer mid?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |