Ja, ik ken zequote:
Ja, laten we alles dan maar meteen ver-Islamiseren, dan weten we zeker dat de economie er weer helemaal bovenop komt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
Dit is juist oer-Hollands, Hema past zijn producten aan zodat er nog meer te verdienen valt.
Nederlandscher kan niet.
Kutcommunist!quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, laten we alles dan maar meteen ver-Islamiseren, dan weten we zeker dat de economie er weer helemaal bovenop komt.
Als ik een bedrijf had en ik zou bijvoorbeeld twee keer zoveel verdienen door mijn producten te islamiseren zou ik het meteen doen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, laten we alles dan maar meteen ver-Islamiseren, dan weten we zeker dat de economie er weer helemaal bovenop komt.
Koop de letters A-L-L-A-H.quote:Op zondag 1 november 2009 17:59 schreef alors het volgende:
Hehe ik weet al wat ik mijn xenofobe broertje ga geven op Sinterklaas
quote:Op zondag 1 november 2009 17:59 schreef alors het volgende:
Hehe ik weet al wat ik mijn xenofobe broertje ga geven op Sinterklaas
Ik vind patriottisme sowieso altijd een beetje meelijwekkend.quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Even voor de mensen die anti-arabische gevoelens hebben, zijn er islamieten die Sinterklaas vieren (een uber Nederlands iets) is het nog niet goed. Zelfs al zouden ze op klompen lopen, elke zondag aan de vaart aan het vissen zijn en regelmatig een frikandel uit de muur trekken dan nog zouden ze in jullie ogen niet voldoen aan het predikaat Nederlander.
Laten we wel wezen, er bestaan geen echte Nederlanders. We zijn geen ras, we zijn een radeloos bij elkaar geneukt hoopje inwoners op een paar honderd vierkante kilometer. We hebben een paar tradities en dan houdt het ook wel op met Nederlander zijn. Ik ben net zo Nederlands als ik me Engels voel..
Waarom zo moeilijk doen over 't Arabische schrift.quote:Op zondag 1 november 2009 18:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik voorzie een leuke actie om Wilders te etteren:
stuur hem allemaal een Arabische chocoladeletter.
Jeetje, hoe is het mogelijk! Op hetzelfde tijdstip hetzelfde argument!quote:Op zondag 1 november 2009 18:09 schreef Iced_Lips het volgende:
Aah....
Wat erg.... We gaan ook weer terug naar de Romeinse cijfers, immers onze huidige cijfers zijn oorspronkelijk afkomstig uit het Arabisch!!!!
Zucht... Xenofoob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |