Kan iemand de TT veranderen in "volgens mij sporen mijn buren (en Adelante) niet..."??quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef Adelante het volgende:
Je krijgt je auto er prima schoon (want al nat) van en nazemen hoeft niet.
Haha, dat zei mijn vrouw ook al... Ik had mijn telefoon niet bij mequote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef Pakspul het volgende:
en uiteraard heb je dit opgenomen zodat je het op youtube kan pleuren...
Dat, dus goed resultaat.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef Adelante het volgende:
Je krijgt je auto er prima schoon (want al nat) van en nazemen hoeft niet.
Je hebt je telefoon nooit thuis?quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn vrouw ook al... Ik had mijn telefoon niet bij me
twee fouten in een zin hoe hard kun je gaanquote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn vrouw ook al... Ik had mijn telefoon niet bij me
En jij? Ook 2?quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
twee fouten in een zin hoe hard kun je gaan
Drie! Plus dat het gewoon een hele rare zin is.quote:
Ik ken serieus mensen die water in een regenton opvangen om de auto mee te wassenquote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is juist slim man, sukkel. In tegenstelling tot kraanwater, laat regenwater géén strepen achter op de auto wanneer het opdroogt.
Het werkt ook echt goed.quote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die water in een regenton opvangen om de auto mee te wassen
Hoe dat zo?quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is juist slim man, sukkel. In tegenstelling tot kraanwater, laat regenwater géén strepen achter op de auto wanneer het opdroogt.
Want ik regen kan onmogelijk kalk zitten?quote:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar na 1 maand mijn auto niet gewassen te hebben ziet ie er echt niet meer uit. Schaam me gewoon om erin te rijden danquote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef Agiath het volgende:
Sowieso je auto wassenTenzij je een mooie sportwagen hebt is het echt tijdsverspilling
Waarom zou het nou weer ineens onmogelijk moeten zijn, mijn god.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Want ik regen kan onmogelijk kalk zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |