Jou FoBo altijdquote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef L.no het volgende:
Of je klikt er af en toe op en je ziet iemand anders je fobo checken..
kutquote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Rainb0ws het volgende:
ik vind lurkers anders wel irritant hoorAls je mn fobo bekijkt, kun je ook wel een kleine moeite doen om desnoods: ´hoi ik lurkte' te posten ofso.. is wel zo sociaal.
Het voegt toch helemaal niks toe? Op 1 fotoboek post na dan. Ik vind het maar kansloze reacties om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Rainb0ws het volgende:
ik vind lurkers anders wel irritant hoorAls je mn fobo bekijkt, kun je ook wel een kleine moeite doen om desnoods: ´hoi ik lurkte' te posten ofso.. is wel zo sociaal.
Dan heb je straks een hele pagina met "Hoi ik keek" reacties. Daar zit je toch ook niet op te wachten.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Rainb0ws het volgende:
Ja, wie zou dat nou toch doenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Rainb0ws het volgende:
Wat een onzin zeg. Soms is het gewoon interessant om te zien wie de persoon achter de user is. Om ook nog moeite te nemen om een nietszeggende reactie te geven schiet je weinig mee op.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Rainb0ws het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Biels het volgende:
Er is een zo'n kutuser die steeds "u lurkt" post.
true datquote:Op zondag 1 november 2009 16:31 schreef Biels het volgende:
Er is een zo'n kutuser die steeds "u lurkt" post.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |