20 zakken chips en snoep gekocht?quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
erg fout om boodschappen te doen op een lege maag.![]()
btw
o, heten ze zo?quote:Op maandag 2 november 2009 20:10 schreef samjustme het volgende:
clip is helaas cheapo, nummer is wel lekker
en lekkere hapjes etc.. Maar ik ging kijken voor avondeten, maar ben dat vergeten. Dus na het trainen ga ik wel nog een keer.quote:
Dat hebben we onderling al gedaanquote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Het valt me nog mee dat mijn ex niet compleet is afgekraakt hiero
je begrijpt natuurlijk wel dat je zoiets niet kan zeggen zonder namen te noemen....quote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef samjustme het volgende:
Blijkbaar hebben bepaalde fokkers lopen zoenen tijdens pannheb vernomen van een betrouwbaar bron
quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en lekkere hapjes etc.. Maar ik ging kijken voor avondeten, maar ben dat vergeten. Dus na het trainen ga ik wel nog een keer.
sup? woon je al op de love boat?quote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Jij was er helaas niet, waarom dacht je anders dat ik jou smstequote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
Pann is geweest... moet er nu geen drama zijn?
nah, ik kwam er eigenlijk al achter bij de kassa, maar dacht: fuck it..quote:
De ex van MrO is drama... valt met weinig woorden te beschrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
tssss, durf je het niet tegen mij te roepen?quote:
nice picsquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef PhalanX het volgende:
Niet op FOK! nee.quote:Op maandag 2 november 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Zo teruggelezen![]()
Zoals al is gebleken ben ik niet de enige die voor drama kan zorgen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef MisterO het volgende:
Jij was er helaas niet, waarom dacht je anders dat ik jou smste
Sinds gisterenquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup? woon je al op de love boat?
lijkt me toch juist als er helemaal niet gesproken wordt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef PhalanX het volgende:
Ik was afgelopen week echt zo op iemand afgeknapt!
Sommige mensen weten echt niet dat ze tijdens een stevig potje tong-twister bepaalde dingen gewoon niet moeten vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |