Je komt vast iets tegen dat nóg toffer is.quote:Op maandag 2 november 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh yeah... ik heb de makelaar gebeld dat ze het appartement mag houden
Even een mailtje sturen en ik ben er vanaf
Woensdagquote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Je komt vast iets tegen die nóg toffer is.
dat verandert natuurlijk subiet nu jij er weer bentquote:Op maandag 2 november 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
het wil hier ook niet echt opschieten, he?![]()
haha grapjas... beetje moeilijk he eenzijdige interactie, maar de avondpleog is er nog niet, zie ik.quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat verandert natuurlijk subiet nu jij er weer bent
zaterdagochtend was ik naar een memorial van een van de hotshots van mijn bedrijf en zat ik tussen de bobo's in het Frits Philips muziekcentrumquote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha grapjas... beetje moeilijk he eenzijdige interactie, maar de avondpleog is er nog niet, zie ik.![]()
sup? hoe was je weekend?
gruss gotti aus berlin ?quote:Op maandag 2 november 2009 18:26 schreef MrBrightside het volgende:
Lo.
zeer swingendd veluwe was het toch ?quote:Op maandag 2 november 2009 18:44 schreef MrBrightside het volgende:
Maar inmiddels zit ik dus een beetje bij mijn ouders en ik verveel me dood.
beterschap !quote:Op maandag 2 november 2009 18:44 schreef MrBrightside het volgende:
nein ich bin zuruck. Oma ist in krankenhaus.
tot zover mijn kutte duits.
maar ik ben dus terug sinds donderdagavond, oma in het ziekenhuis, inmiddels op intensive care maar stabiel en er is verbetering en zo dus dat gaat wel oké op zich.
Jup.quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeer swingendd veluwe was het toch ?
Een Necropolis is meestal erg mooi.quote:
Homofielenquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een Necropolis is meestal erg mooi.
ik zal ff wat meer foto's uploaden.
Nice pics iddquote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Een Necropolis is meestal erg mooi.
ik zal ff wat meer foto's uploaden.
En dat er dan met enige regelmaat mensen over je graf lopen omdat ze het padje erlangs te dicht bij de steen hebben geplaatst... of omdat het weggetje is weggevroten door de jaren heen, en niemand weet over wiens graf ze lopen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook begraven worden op een heuvel met een obelisk en dat mensen dan foto's nemen van mijn graf en het trappetje er naar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |