Dan heb je écht tijd overquote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
20 jarige nerd tekent zijn eigen stad, inclusief stratenboeken etc. En als ik zeg tekenen, bedoel ik geen standaard plattegrondje tekenen maar alle gebouwen etc, gedetailleerd
zoiets:quote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
20 jarige nerd tekent zijn eigen stad, inclusief stratenboeken etc. En als ik zeg tekenen, bedoel ik geen standaard plattegrondje tekenen maar alle gebouwen etc, gedetailleerd
Is dat niet die gast op FOK! ?quote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef teamlead het volgende:
"mijn hobby is om met zoveel mogelijk bekende nederlanders op de foto te gaan"
wtf?
Wtf.... Ik heb ook wel vreemde hobbies maar dat is ziek...quote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrijwilligquote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga even pc-helpdesk spelen voor mijn moeder![]()
zoalsquote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wtf.... Ik heb ook wel vreemde hobbies maar dat is ziek...
Tot over een uur.quote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga even pc-helpdesk spelen voor mijn moeder![]()
bijnaquote:Op zondag 1 november 2009 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zoiets:
http://www.dumpert.nl/med(...)ephen_wiltshire.html
?
Welke hobbies dan?quote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wtf.... Ik heb ook wel vreemde hobbies maar dat is ziek...
Dat had ik ook. Maar heb duidelijk gemaakt dat ik op zondagavond de baas ben over de afstandsbediening!quote:Op zondag 1 november 2009 19:39 schreef caspervc het volgende:
Werkelijk, die PM!
Ik weet niet of ik er bij ben, ga zowieso de F1 samenvatting kijken op RTL7, aangezien ik de race vanmiddag niet kon zien (was in het Hermitage museum in A'dam)
Wegmisbruikers en Peter R... Erg leuk om hier lekker te baggeren, denk alleen dat ik vriendinnelijke weerstand zal ondervinden....
RMV dus niet meer hequote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar heb duidelijke gemaakt dat ik op zondagavond de baas ben over de afstandsbediening!
Studio sport
WM
RMV
Peter R de vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |