Vraagje, maakt Apple consoles? Nee. (laten we het maar niet gaan hebben over de pippin)quote:
Dank je Kaptein Rikkert, ik ben dan ook mijn boekje ver te buiten gegaan. Dit zal mij niet weer overkomen.quote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef RickoKun het volgende:
Nou nou nou nou nou.
Ik vind dit getier behoorlijk verontrustend. Ik heb justitie ingelicht over deze onwelkomenheden op dit jongerenforum.
Groeten,
Captain Rickard.
Hij is te hilarisch ik weet hetquote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens, een Mac-fanboy die een XboX koopt
Waarom kan ik dan wel online/op mijn computer naar last.fm luisteren?quote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat heeft niks met Microsoft te maken uil, dat bepaalt de copyright boevenbende.
Ik vond je topic niet de moeite waard om te lezen, sorry.quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vraagje, maakt Apple consoles? Nee. (laten we het maar niet gaan hebben over de pippin)
Ps. Ik heb 2 Macbooks dus sorry
Weet je, misschien was het je nog niet bekend, maar Microsoft heeft geen relatie met het principe van een "PC", behalve dat het er een besturingssysteem voor maakt. En een Mac heeft geen relatie met een XboX. Dus hoe je het ook wendt of keert, dat was gewoon even de grootste bullshit die je hier zou kunnen postenquote:
Kanker dan op.quote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef Jahr00n het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vraagje, maakt Apple consoles? Nee. (laten we het maar niet gaan hebben over de pippin)
Ps. Ik heb 2 Macbooks dus sorry
[/quote
Ik vond je topic niet de moeite waard om te lezen, sorry.
Omdat een pc geen product van microsoft is?quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan wel online/op mijn computer naar last.fm luisteren?
BURN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ook geen goede online mogelijkheden. En geen Forza 3.
Wat heeft een PC hier nu mee te maken?quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Omdat een pc geen product van microsoft is?
Oh ja, en online met de PS werkt prima
quote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BURN!!!!!!!!!!!!
PS3 noobjes die gaan klagen over 30 euro per jaar voor een xbox360
Die ps3 heeft pauper internet mien jonge, da's nait te best!
Kankervette fipo, ik schoot in de lach.quote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
Moet je maar een Mac kopen.
Deepart... Oppakkenquote:Op zondag 1 november 2009 14:57 schreef deepart het volgende:
Consoles zijn echt noob
Daarom heb ik ein psdrei
Weet ik veel, jij begint over PC's. Feit blijft dat last.fm nou eenmaal in de licentievoorwaarden heeft opgenomen dat het alleen voor USA/UK bezoekers werkt op de xbox. Het lijkt me niet dat MIcrosoft dat expres doet. En dat laatste is natuurlijk gewoon niet onderbouwd fanboy gelulquote:Op zondag 1 november 2009 14:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat heeft een PC hier nu mee te maken?
Ik betaal voor een account op Last.fm, dan hoor ik toch gewoon muziek te kunnen luisteren
Ps. Vergeleken met Xbox live is PSN kut.
[..]
Hmm, dus er bestaan goede kankers op deze aarde?quote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef CecilBDemented het volgende:
live is gewoon kanker, alles van microsoft is kanker. microsoft is een kanker gezwel in onze wereld.
Okay...... Dusss......quote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef CecilBDemented het volgende:
live is gewoon kanker, alles van microsoft is kanker. microsoft is een kanker gezwel in onze wereld.
Als je niet betaalt om te gamen ben je een pauper. Je koopt games.quote:Op zondag 1 november 2009 15:22 schreef Chinless het volgende:
Betalen om te mogen gamen![]()
Betalen om last.fm te luisteren
Kloptquote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Last.fm betaling is trouwens echt faal. Het is óf 3 pond, ¤3 of $3 per maand. Als je dan dollar kiest betaal je maar ¤2,06 ofzo
Dat scheelt dus nog meer als je een jaarabonnement neemt.
Microsoft kan er ook wat van. Je kan niet van region veranderen, dan moet je een nieuwe gamertag nemenquote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
faaltopic,
Die beperkingen zijn van Last.fm, die hebben wel meer van die dubieuze regionale restricties.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens, een Mac-fanboy die een XboX koopt
Ombouwen is voor paupersquote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Apple heeft geen concoles, geloof ik.
Besides, de enige console waar je nog een soort van OK graphics uit kan halen waar je tevens alle shit voor kan downloade IS nou eenmaal de xdoos.
Zodra die ps3 een keer kan worden omgebouwd, instant buy.
Maar een Apple-fanboy die een Microsoft product kooptquote:Op zondag 1 november 2009 16:16 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Apple heeft geen concoles, geloof ik.
Besides, de enige console waar je nog een soort van OK graphics uit kan halen waar je tevens alle shit voor kan downloade IS nou eenmaal de xdoos.
Zodra die ps3 een keer kan worden omgebouwd, instant buy.
Ik heb een macquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef PierreTT het volgende:
DE, waarom draai je niet gewoon TVersity?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |