Maar er is niks op de streamquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant hier te melden, de COS is bedoeld voor Commentaren Op de Stream.
Nou sorry hoor, er is beeld , en chat daar in Soestdijk, zo dan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant hier te melden, de COS is bedoeld voor Commentaren Op de Stream.
Hoeft niet er gebeurt toch niksquote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef bamby het volgende:
Heb ook wel beeld maar het blijft bij mij bufferen.Vind het echt jammer.
Nee dat is ook weer zoquote:
Tja ik zou je graag helpen maar ik ben geen wonder op de pc, die van mij doet het en hoe of waarom weet ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zoMaar heb eerder met streams nooit dit soort problemen gehad
En als je vriendelijk eerst vraagt, heeft iemand een idee wat het kan zijn krijg je weinig of geen tips.Of krijg je een kat
Werkt deze ook niet?quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer zoMaar heb eerder met streams nooit dit soort problemen gehad
En als je vriendelijk eerst vraagt, heeft iemand een idee wat het kan zijn krijg je weinig of geen tips.Of krijg je een kat
Kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja ik zou je graag helpen maar ik ben geen wonder op de pc, die van mij doet het en hoe of waarom weet ik niet
quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Zal het proberen HiDiHo bedankt alvast
Dan zal het helaas niet beter worden. tja Flash/Ustreamquote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef bamby het volgende:
[..]
blijft het zelfde.Nou ja tis niet anders.Thanks voor het mee denken hidi
Ustream heb ik nog nooit van gehoord,heb er ook geen verstand van.Aan mijn pc kan het niet liggen.Nou wacht het wel af of er misschien nog wellicht een andere link komt die geen probleem geeft.Maar zo wie zo bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal het helaas niet beter worden. tja Flash/Ustream
Dit is toch tijdelijk, straks is het wel beterquote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Ustream heb ik nog nooit van gehoord,heb er ook geen verstand van.Aan mijn pc kan het niet liggen.Nou wacht het wel af of er misschien nog wellicht een andere link komt die geen probleem geeft.Maar zo wie zo bedankt.
Nou is zelfs die negert wegquote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heel blij die stream aanpleuren zit er een of andere negert met zijn rug naar me toe te vreten
Oh hij is er weer, tof.quote:Op zondag 1 november 2009 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou is zelfs die negert weg![]()
Wat is dit voor paupermeuk
Denk je dat ie gaat winnen?quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet wat ze doen maar ik ben voor die negert!
Ik weet niet of ie rookt, maar ik bestel alvast 15 pakjes sigaretten voor hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |