En glitters. Veel glitters natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik verwachtte een spectaculaire eerste avond met veel showballet en zo.
Nou miss gaan Mer en Dotte....wel ff voor je dansenquote:Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik verwachtte een spectaculaire eerste avond met veel showballet en zo.
Anders maak ik wel een nieuwe pagina met 4 ustream streamsquote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat HiDiHo dan toch binnen de kortste keren weer een vier-streams-in-een uitzending gaat doen
Geil! Bring de glitters maar on hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou miss gaan Mer en Dotte....wel ff voor je dansen
Al die andere enthousiaste medewerkers willen niet in beeld, denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
Goffer een hele bar vol met drank en niemand die daar is....het zou niet mogen
Krijg je dorst?quote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef Laysa het volgende:
Goffer een hele bar vol met drank en niemand die daar is....het zou niet mogen
quote:Op zondag 1 november 2009 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet...ik ben Vegetarisch
.....doe mij maar water
Grote familieshows beginnen toch altijd zo rond 20.00 uur of 20.30??? die met de grote ballettenquote:
Volgens mij is het al een grote ballententquote:Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Grote familieshows beginnen toch altijd zo rond 20.00 uur of 20.30??? die met de grote balletten
Wast maar waar...dan was het tenmisnte nog watquote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is het al een grote ballentent
water ballete bedoel jequote:Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Grote familieshows beginnen toch altijd zo rond 20.00 uur of 20.30??? die met de grote balletten
Jij gaat graag naar ballententen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wast maar waar...dan was het tenmisnte nog wat
quote:
Je bedoeld screenshots ?quote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
paas mijn dat programma even waarmee ik die streams kan maken ?
http://www.gadwin.com/download/index.htm#PrintScreenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |